Boomer aangevallen.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Rare mensen hoor, soms snap ik echt niks van hun reacties..

Eer bij jezelf houden maar, jij hebt het goed gedaan, arme Boomer schrikt zich een ongeluk.
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Het lijkt wel aan de orde van de dag dat mensen hun hond(en) los laten lopen terwijl ze schijnbaar niet goed onder appel staan en dan vervolgens de schuld geven aan het baasje met de aangelijnde hond als deze voor zichzelf opkomt :? :confused:
Gelukkig heeft Boomer er niks aan overgehouden.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Dat zijn mensen waarbij meer dan één vijs los is!

Ik maakte het zonet nog mee. Olly heeft een hotspot en ik liet haar - uit gebrek van andere veilige losloopplaatsen zonder water/modderplassen - aangelijnd snuffelen aan een sportveldje waar net op dat ogenblik ook een petanquewedstrijd bezig was.

Komt er vanuit het niets een kleine hond op Olly afgestevend die in haar tuig / nek begint te happen. Hoor op een doods gemak een vrouw roepen "oh waar ben je nu Frikkie???". GRRR! Ik schop dat ding dus weg met mijn stokkie (gelukkig bij de hand) en gil loeihard "hond bijhouden aub!"

Mevrouw komt er aan en lijnt de hond nog niet aan ... die hond ging nl. voor haar neus weer lopen (jeuj, spelletje spelen!) en ditmaal de petanquers verstoren :confused: .

Dan denk ik: Mens, ben je blind en doof ofzo :evil: ??? Laat je hond die je duidelijk niet onder appèl hebt, hier niet loslopen en zeker niet als je ziet dat er een blindengeleidehond aan komt gelopen.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
wobbetje

Boomer aangevallen

Ongelezen bericht door wobbetje »

Heb dit 2.5 jaar geleden ook voorgehad. Twee huizen verder in mijn straat woont een American Stafford. Toen ik Wobbe op een avond uitliet, netjes aan de lijn want hij loopt nooit los, namelijk omdat ik hem dan niet onder appèl heb !
Het baasje van die American Stafford zag mij in de straat lopen en vond het nodig om zijn deur te openen en daar kwam die hond met een rotvaart naar Wobbe gevlogen om zich vervolgens volledig op wobbe te storten. Hij had hem vast in de schouder en probeerde hem gewoon over en weer te slingeren :shock: en wobbe..... die deed niks terug, kon ook niets terug doen.
Ik heb die hond geschopt en geschopt. Vervolgens naar zijn baas gegild om hem er af te trekken maar die oen durfde zelfs niet aan zijn eigen hond te komen. Ik heb die Stafford dan bij zijn halsband genomen en heb hem er af kunnen trekken met twee gekneusde vingers en een blauw scheenbeen tot gevolg. En dan hoor ik die verrekte oen nog tegen een andere buurman zeggen dat Wobbe zijn hond had aangevallen ..... man ik kon die toen wel :evil: Elke keer ik het verteld word ik er nog ongelooflijk PISSED van !
Wobbe heeft er geen trauma aan overgehouden, ik daarentegen wel.....
Ik wil dat écht NOOIT meer meemaken :cry: :mad:
Plaats reactie