Nou, jongens, wat ons vrouwtje vandaag weer aan het doen was. We weten dat ons vrouwtje heel lekker kan koken hoor, en ze maakt ook de lekkerste prakkies.. maar nu rook het toch wel HEEL lekker in huis.. Kijk maar mee wat ze aan het doen was!
Je hebt nodig, appeltjes
Een snijplank en een mes
Potjes
Appels schillen en snijden en in de pan doen
Gas aan, en wachten... laaaang wachten
Dat zeg ik, laaaaaang wachten
Dan in de potjes
EN DAN IN ONZE KONG!!
Lekker vrouwtje, dat mag je vaker doen!
Lekker zelfgemaakte appeltjesmoes voor mij snoesies. Zonder suiker en andere dingen die niet goed voor ze zijn. Lekker puuuuur natuur. Lekker smikkelen!
Zoo jullie zijn verwend!!! Hier zijn we er ook gek op, maar het vrouwtje maakt het hier jammergenoeg ook vaak voor d'r zelf en dan krijgen wij dus niet alles
Zo, jij hebt er zin in zeg! Bij mij gaat de appel gewoon doormidden en wordt hij zo aan de hond gevoerd. Niet zo creatief, maar wel een stuk makkelijker.....
doggie schreef:Zo, jij hebt er zin in zeg! Bij mij gaat de appel gewoon doormidden en wordt hij zo aan de hond gevoerd. Niet zo creatief, maar wel een stuk makkelijker.....
Ja, dat doe ik hier ook wel hoor..
Maar ze hadden laatst zo gesmuld van mijn eigen appelmoes, maar ja, uit de supermarkt, dus vol suikers.
Dus ik denk, ik maak lekkere appelmoes voor m'n schatjes!
Laatst gewijzigd door kirsten&cacao op 17 jun 2010, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.