Ik ging net even met Quincy naar het bos om lekker te zwemmen.. Echt wandelen hebben we niet gedaan, een klein rondje.. Maar des te meer hebben we gezwommen.. Lekker op een bankje zitten en Quincy die zich vermaakt...
Dus dummy mee, omdat ze dat het leukste vind...
Een paar keer gooien in het water, Quincy had dolle pret...
Zoals sommige weten is mijn werp techniek niet heel erg goed.. dus na een aantal keren mik ik de dummy in een hele hoge brede strook riet....
Potver.. daar gaat mijn dummy dacht ik nog... Die vind ze nooit meer... En ik kon er zelf ook niet heen lopen omdat het riet 2 keer zo hoog was als ik lang ben...
Dus toch Quincy maar een keertje uitgestuurd.... Ze rende langs de rand, een stukje het water in, meteen terug de rietkraag in en liep recht op de valplek af... Een beetje gerommel in het riet en ze liep er weer uit... Ik dacht, nou die is eroverheen gelopen en komt terug.. Want die dummy kan ze nooit hebben gevonden op alleen zicht..... En ineens komt daar mijn blonde boef MET oranje dummy!!!!
Ik denk dat dit toch een van de moeilijkste apporten is geweest die ze ooit heeft gedaan!! En ze liep er toch echt recht op af en had hem in 1 keer!!!
Glunderen deed ik... Zeker toen ik zag dat er een ouder stel had staan kijken...