Vanmorgen vroeg met Olly naar een grote zwemplas gegaan (nou ja, gepikkeld want ik heb breuken in mijn voet

). Eerst komen we dan aan een stuk bos en daarna komt de vijver om het hoekje loeren; Olly mag steeds al los in het bos uiteraard.
Olly heeft de gewoonte om weg te lopen en te gaan verkennen als we weer naar het bosstuk gaan, op weg naar huis. Maar na enkele minuten en zonder dat ik haar hoef te roepen, komt ze m'n hand dan weer aanraken hoor

!
Alleen vandaag hoorde ik vlak voor het bos allerlei deuren dichtslaan van ik meende auto's

dus ik kneep 'm wel een beetje. Na enkele minuten komt Olly er aan; ze raakt m'n hand en duwt me wat opzij. We lopen enkele meters verder terwijl Olly me vreemd genoeg blokkeert

, totdat ik in het bos sta. Meteen daarna roept er iemand op mij: "Amai wat een chique beest!"; hier staan gewoon 2 paarden en hij loopt er zo langs met jouw. Tsjonge, had ik dat geweten, dan had ik haar uiteraard wel bij mij gehouden en ver van de paardjes gebleven want je weet nooit wat die gaan doen! Maar het is super gegaan en ik ben megatrots op Olly Bolly dat ze die beessies knal negeert en mij loslopend (!!!) zo behoed van dit gevaar

!