Erg geschrokken..
Erg geschrokken..
Erg grappig om te zien dat je hond de deur los kan maken, door tegen de deur aan te springen en 1 poot op de klink en los is de deur.. Behalve wanneer er iemand aan de deur komt.. Ik denk doe de tussendeur dicht, dan kan Balou niet richting de voordeur.. dus ik doe de voordeur open en Balou maakt de tussendeur open en rent langs mij heen de voordeur uit.. Wij wonen aan een drukke straat met een klein grasveldje voor de deur.. En aan de overkant een heel leuk afgesloten voetbalveld.. Dus Balou blijft eerst mij uitdagen voor de deur wanneer ik hem roep.. dan maar op mijn hurken hem proberen te lokken, werkt niet en Balou rent zo de straat over, voor de stadbus (50km p/u) langs.. richting het voetbalveldje (hij weet dondersgoed waar hij naar binnen moet) dus meneertje rent rond over het voetbalveldje, probeer hem dan maar eens bij je te krijgen.. Na 10min toch gelukt, geen riem bij me.. en Best zwaar een hond van 27kg.. Dus zet hem op de grond om hem in het nekvel vast te houden en mee te nemen, Wat doet Balou hij gaat midden op het fietspad liggen, op zijn rug.. Aaaah leuk hoor zo'n Pup, hoor je een voorbij komende fietser nog zeggen..
Nou hij heeft ruim een uur voor straf in de bench gezeten.. en ik heb een uur op de bank gezeten om bij te komen, mijn hart is nog nooit zo hard tekeer gegaan, ik dacht echt hij komt onder de bus (of andere auto) en ik kan hem wegbrengen... Dus we zijn druk bezig met de klinken omdraaien...
Nou hij heeft ruim een uur voor straf in de bench gezeten.. en ik heb een uur op de bank gezeten om bij te komen, mijn hart is nog nooit zo hard tekeer gegaan, ik dacht echt hij komt onder de bus (of andere auto) en ik kan hem wegbrengen... Dus we zijn druk bezig met de klinken omdraaien...
-
- Speurneus

Idd je klinken omdraaien en heel snel het commando blijf aanleren.

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus

En nu is dit nog een 'gewone' woonwijk, maar ook best aardig wat verkeer zo dicht bij de buurtsuper.

Kan me dus goed voorstellen dat jullie de klinken nu omdraaien!

Dat het nog goed afgelopen is zeg...........
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
Ja, ze zijn dat echt doof op zo'n moment...........
Baila komt wel terug ook hoor, als ze de kat en het spoor van de kat kwijt is, maar ik ben ook steeds bang dat ze ergens onderloopt. Ze is maar een frutsel en automobilisten zien dat echt niet tussen geparkeerde auto's uitkomen.
Gelukkig gebeurd zoiets niet vaak, maar het maakt je wel in een klap grijzer..........

Gelukkig gebeurd zoiets niet vaak, maar het maakt je wel in een klap grijzer..........

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Hele grote hondenneus
Opzicht leuk dat hij de deur open kan maken, maar dit is niet leuk. Kan me voorstellen dat je je geërgerd hebt.
Lees dit topic eens voor de grap
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... 36#1227036
Wij hebben een deurdichtmaker.
Lees dit topic eens voor de grap

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... 36#1227036
Wij hebben een deurdichtmaker.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
- Speurneus
Dat is ook wel schrikken, wanneer hij de dievenklauw erop zet.. Dit hebben wij vroeger een keer gehad met de hond van mijn opa, Wij stonden achterthuis de sleutel te zoeken en hij was zo enthousiast, dat hij tegen de deur aan sprong en dat hij de dievenklauw erop zette.. Dan sta je mooi te kijken, geen sleutel van de voordeur bij ons.. Toen maar een raampje ingeslagen (A)
Als het goed is is ons huis nu Balou-Proof.. Hij moet nu (voor straf) wel elke avond zn laatste rondje aan de riem, aangezien ik dit niet weer een keer mee wil maken.. Eerder was het laatste rondje los, maar meneertje is op dit moment even "doof"..
Als het goed is is ons huis nu Balou-Proof.. Hij moet nu (voor straf) wel elke avond zn laatste rondje aan de riem, aangezien ik dit niet weer een keer mee wil maken.. Eerder was het laatste rondje los, maar meneertje is op dit moment even "doof"..
-
- Kleine hondenneus
geschrokken
Als je het leest dan moet je wel even lachen,maar ik begrijp dat je geschrokken bent
.Alleen wel jammer dat je hem in de bench hebt gezet voor straf!!!Want juist daar is de bench niet voor bedoeld,jammer!!!

Klopt inderdaad dat de bench niet voor straf is bedoeld, normaal gesproken gaat hij voor straf de gang in of negeer ik hem.. Heel af en toe in de bench, maar hij weet dondersgoed wanneer hij straf heeft.. Voor de rest hoeft hij nooit meer in de bench, hij slaapt op de bank of op zijn kussen.. en als we weggaan doen we hem ook niet meer in de bench.. Voor straf zet ik hem nooit op zijn kussen, omdat dat zijn vertrouwde plekje is.. Hier mag van mij ook niemand aan komen (zoals kinderen..)