Erg geschrokken..

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Balou2010

Erg geschrokken..

Ongelezen bericht door Balou2010 »

Erg grappig om te zien dat je hond de deur los kan maken, door tegen de deur aan te springen en 1 poot op de klink en los is de deur.. Behalve wanneer er iemand aan de deur komt.. Ik denk doe de tussendeur dicht, dan kan Balou niet richting de voordeur.. dus ik doe de voordeur open en Balou maakt de tussendeur open en rent langs mij heen de voordeur uit.. Wij wonen aan een drukke straat met een klein grasveldje voor de deur.. En aan de overkant een heel leuk afgesloten voetbalveld.. Dus Balou blijft eerst mij uitdagen voor de deur wanneer ik hem roep.. dan maar op mijn hurken hem proberen te lokken, werkt niet en Balou rent zo de straat over, voor de stadbus (50km p/u) langs.. richting het voetbalveldje (hij weet dondersgoed waar hij naar binnen moet) dus meneertje rent rond over het voetbalveldje, probeer hem dan maar eens bij je te krijgen.. Na 10min toch gelukt, geen riem bij me.. en Best zwaar een hond van 27kg.. Dus zet hem op de grond om hem in het nekvel vast te houden en mee te nemen, Wat doet Balou hij gaat midden op het fietspad liggen, op zijn rug.. Aaaah leuk hoor zo'n Pup, hoor je een voorbij komende fietser nog zeggen..
Nou hij heeft ruim een uur voor straf in de bench gezeten.. en ik heb een uur op de bank gezeten om bij te komen, mijn hart is nog nooit zo hard tekeer gegaan, ik dacht echt hij komt onder de bus (of andere auto) en ik kan hem wegbrengen... Dus we zijn druk bezig met de klinken omdraaien...
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:shock: Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt op dat moment. Max is ooit achter een loopse teef aan gevlogen en ging daarvoor tussen 2 NS treinen door die net het station binnen kwamen rijden :shock: Daar heb ik nog steeds nachtmerries over..Gelukkig is het goed afgelopen.

Idd je klinken omdraaien en heel snel het commando blijf aanleren. :wink: Succes!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Oh dat herken ik wel hoor.......... :? onze Baila glipt er ook wel eens van tussen, klein en glad als een aal, zo de voordeur uit op jacht naar katten..........de weg op en over, hartstilstand krijg je van zoiets.
En nu is dit nog een 'gewone' woonwijk, maar ook best aardig wat verkeer zo dicht bij de buurtsuper. :roll:

Kan me dus goed voorstellen dat jullie de klinken nu omdraaien! :D
Dat het nog goed afgelopen is zeg...........
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Pfffft, dat is echt een nachtmerrie. :? :shock:
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Balou2010

Pffff.. De klinken zijn omgedraaid en we houden hem nu nog beter in de gaten, gelukkig heeft hij nog geen oog voor loopse teven, wel voor kinderen.. Maar je schrikt je echt dood..

Zoo dat is ook heftig wat Max heeft gedaan, tussen 2 treinen door, Je bent op zo'n moment ook zo machteloos..
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ja, ze zijn dat echt doof op zo'n moment........... :evil: Baila komt wel terug ook hoor, als ze de kat en het spoor van de kat kwijt is, maar ik ben ook steeds bang dat ze ergens onderloopt. Ze is maar een frutsel en automobilisten zien dat echt niet tussen geparkeerde auto's uitkomen. :(

Gelukkig gebeurd zoiets niet vaak, maar het maakt je wel in een klap grijzer.......... :?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pfff dat is echt schrikken! :shock: Je word ineens 10 jaar ouder!
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Opzicht leuk dat hij de deur open kan maken, maar dit is niet leuk. Kan me voorstellen dat je je geërgerd hebt.

Lees dit topic eens voor de grap :wink:

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... 36#1227036

Wij hebben een deurdichtmaker.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat zul jij geschrokken zijn zeg :shock:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Balou2010

Dat is ook wel schrikken, wanneer hij de dievenklauw erop zet.. Dit hebben wij vroeger een keer gehad met de hond van mijn opa, Wij stonden achterthuis de sleutel te zoeken en hij was zo enthousiast, dat hij tegen de deur aan sprong en dat hij de dievenklauw erop zette.. Dan sta je mooi te kijken, geen sleutel van de voordeur bij ons.. Toen maar een raampje ingeslagen (A)

Als het goed is is ons huis nu Balou-Proof.. Hij moet nu (voor straf) wel elke avond zn laatste rondje aan de riem, aangezien ik dit niet weer een keer mee wil maken.. Eerder was het laatste rondje los, maar meneertje is op dit moment even "doof"..
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Ik krijg al hartkloppingen om alleen alles al te lezen. Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

pff das schrikken!!!

Wij hebben een ouderwetse voordeur waarvan je de bovenste helft kunt openen, Tara kan er dus nooit uit en das een fijn idee, wij wonen ook langs een drukke weg waar veel vrachtwagens langs komen..
Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

geschrokken

Ongelezen bericht door Mousy »

Als je het leest dan moet je wel even lachen,maar ik begrijp dat je geschrokken bent :confused: .Alleen wel jammer dat je hem in de bench hebt gezet voor straf!!!Want juist daar is de bench niet voor bedoeld,jammer!!!
Balou2010

Klopt inderdaad dat de bench niet voor straf is bedoeld, normaal gesproken gaat hij voor straf de gang in of negeer ik hem.. Heel af en toe in de bench, maar hij weet dondersgoed wanneer hij straf heeft.. Voor de rest hoeft hij nooit meer in de bench, hij slaapt op de bank of op zijn kussen.. en als we weggaan doen we hem ook niet meer in de bench.. Voor straf zet ik hem nooit op zijn kussen, omdat dat zijn vertrouwde plekje is.. Hier mag van mij ook niemand aan komen (zoals kinderen..)
Plaats reactie