Ons mannetje heeft zoveel last van zijn hormonen het is gewoon echt zielig.
Teefjes (loops of niet loops) en gecastreerde reuen zijn niet veilig voor Noah, hij is dan in 1 klap zwaar verlieft en wil alleen maar rijden en likjes geven.
Ik weet dat sommige van jullie denken dat dit te corrigeren is maar dat is bij Noah echt niet het geval, bij hem heeft het niks met opvoeding te maken want ik heb dit gedrag nooit toegestaan.
Noah is op dat moment gewoon zwaar in love en is niet bij het teefje of reutje weg te slaan, en gaat dan ook echt piepen enz.
Het is niet corrigeerbaar het lijkt of hij niks hoort of ziet op dat moment, hij heeft echt geen rust op dat moment en dat vind ik zo sneu voor hem, het lijkt vaak wel of hij zelf niet weet wat hij er mee aan moet
We willen niet meteen voor een castratie gaan want hij is natuurlijk pas een jaar en misschien heeft hij er als hij ouder is wel minder last van.
Ook ben ik bang dat zijn gedrag veranderd, Noah is heel onderdanig naar andere honden en vaak onzeker en ik ben bang dat het verergerd.
Het is zo'n lieverd en ik ben bang dat het dan echt een heel onzeker hondje gaat worden.
Vandaar dat we het eerst zo willen proberen en ik hoop voor Noah dat hij met het implantaat weer lekker wat rust in zijn koppie krijgt.