Bas Fitz Verploegh schreef:@ Liesje,
Hallo Liesje, er is een goede school in Den Hout (via het Terheijdens kanaal sta je er vanaf Breda Noord in ongeveer 10 minuten).
Deze school is van Jan *****. Deze man is helaas al overleden, maar zijn vrouw T*** is nu de "baas" van deze school. Ik heb er heel veel goede berichten over gehoord, en mijn Ice Tea begint zondag daar aan zijn gehoorzaamheidscursus.
De website van deze school is http://www.******.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
(htc staat voor honden training school).
Groetjes uit Breda,
Bas.
Hallo Bas,
Bedankt voor je reactie!
Geen idee of ik het moet plaatsen... maar dat is de hondenschool waar wij met Dizzy hebben gezeten.
De puppytraining vond ik altijd erg fijn, leuke trainster, erg vriendelijk en goed met honden.
Echter, de vervolgcursus is mij erg tegen gaan staan. Ze werken veel met correcties, gooien met een ijzeren slipketting naar honden als ze niet luisteren.... Als dit voor anderen werkt, prima... Maar zo wil ik niet met mijn hond trainen.
Zal misschien ook per trainer verschillen hoor, maar ik wil nu graag naar een hondenschool waar alleen maar een beloningssysteem wordt aangehouden...
(ik heb de namen even weggehaald, vanwege de privacy...)