Bo zag er weer perfect uit voor zijn leeftijd w.b. tandjes, gewicht, etc. Dat is het positieve nieuws
De DA die Bo zelf heeft geopereerd afgelopen winter heeft tevens zijn knie nagekeken en was tevreden. Het stijf lopen wat Bo af en toe vertoont heeft te maken met ouderdom i.c.m. de knie-operatie. Iets wat wij eigenlijk al wel wisten maar goed toch altijd weer fijn om ook van hem zelf te horen.
Bo was zeer happy na dat hij van de DA af kwam want hij heeft een mega lekker bot voor goed gedrag gekregen
Er is een biopsie afgenomen (zonder roes), Bo heeft geen kik gegeven, dus wat dat betreft ben ik mega-trots op mijn kanjer en de DA er bij.
Bij de geopereerde plek/poot zit een bult. De DA hoopt dat het een vetbult is maar heeft zijn twijfels over of dat het wel 100% is.
We hebben dus bewust gekozen, althans Stefan, om het wel te laten onderzoeken.
Mocht het wat anders zijn dan zit het wel op een plaats die goed te opereren valt maar goed....ik heb het er logischerwijs niet zo op.
Het wordt eventjes een spannende tijd dus.
Tja...mijn doggie wordt ouder en iets waar wij heel lang voor bespaard zijn gebleven, gaan we nu wel merken.
Hopelijk loopt het gewoon met een sisser af en is een vetbultje.