Op "pad" met Diesel
-
Jennessee
Op "pad" met Diesel
Gisteravond laat doe ik met Diesel het laatste rondje voor het slapen gaan. Gewoon de normale route die we normaal ook nemen. Ik dacht ach het is lekker rustig ik laat hem even lekker los rennen. Diesel is gek op rondvliegende blaadjes dus kon hij daar even lekker achteraan dacht ik nog
Tja tot ik hem wel heel enthousiast achter een blaadje aan zie gaan, en het gekke was..... het blaadje waaide tegen de wind in terug
Dat klopt niet dacht ik dus ik er heen en zie inmiddels dat Diesel het blaadje te pakken heeft, alleen is het geen blaadje! Kippig als ik ben zag ik van dichtbij pas dat hij een spartellende pad in zijn bek had
Dus ik roep Diesel los! En tot mijn verbazing doet hij het ook nog
Pad was ongedeerd (hoop ik) want hij hopte meteen de bosjes in. Raar hoor, we hebben hier nergens water in de buurt, woon midden in het centrum. Maar goed ik ben trots op Diesel dat hij zo goed luisterde, maar hoefde thuis toch geen kusje (lees lebber
) van hem 
-
Els
- Speurneus

Diesel wel even goed in de gaten houden, padden hebben een gifstof op hun huid.
Zodra hij begint te bibberen of zijn puppillen verwijden of vreemd gedrag begint te vertonen moet je contact opnemen met je da, maar aangezien dit al 12 uur geleden is zal het wel goed zitten.
Laatst gewijzigd door Els op 19 okt 2010, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jennessee
-
Charella
-
Guus
-
gitte
-
Jennessee