Op "pad" met Diesel

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jennessee

Op "pad" met Diesel

Ongelezen bericht door Jennessee »

Gisteravond laat doe ik met Diesel het laatste rondje voor het slapen gaan. Gewoon de normale route die we normaal ook nemen. Ik dacht ach het is lekker rustig ik laat hem even lekker los rennen. Diesel is gek op rondvliegende blaadjes dus kon hij daar even lekker achteraan dacht ik nog ;) Tja tot ik hem wel heel enthousiast achter een blaadje aan zie gaan, en het gekke was..... het blaadje waaide tegen de wind in terug :confused: Dat klopt niet dacht ik dus ik er heen en zie inmiddels dat Diesel het blaadje te pakken heeft, alleen is het geen blaadje! Kippig als ik ben zag ik van dichtbij pas dat hij een spartellende pad in zijn bek had :shock: Dus ik roep Diesel los! En tot mijn verbazing doet hij het ook nog :) Pad was ongedeerd (hoop ik) want hij hopte meteen de bosjes in. Raar hoor, we hebben hier nergens water in de buurt, woon midden in het centrum. Maar goed ik ben trots op Diesel dat hij zo goed luisterde, maar hoefde thuis toch geen kusje (lees lebber ;)) van hem 8)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Diesel wel even goed in de gaten houden, padden hebben een gifstof op hun huid. :wink: Zodra hij begint te bibberen of zijn puppillen verwijden of vreemd gedrag begint te vertonen moet je contact opnemen met je da, maar aangezien dit al 12 uur geleden is zal het wel goed zitten.
Laatst gewijzigd door Els op 19 okt 2010, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Jennessee

Echt waar? Oeps dat wist ik dus niet :oops: Ik zal hem nu zeker in de gaten houden. Bedankt voor de waarschuwing!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Padden zijn vieze beesten! Gelukkig liet Diesel gelijk de pad los :) Ik wist ook niet dat ze giftig waren..
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:D wat een rare beesten zijn het toch Labjes :wink: maar gelukkig liet Diesel los :lol: :lol: :lol:

En die lebber :shock: zou ik ook een keer overgeslagen hebben hoor :D
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Max vond kikkers helemaal geweldig. Hij had ontdekt, dat als je met je neus op een kikker duwt springt die omhoog. En Max sprong dan net zo hard mee :D
Verder deed hij er niets mee, gelukkig. Maar als we een kikker tegen kwamen met wandelen, dan moest hij er even op duwen.
Jennessee

Geweldig, ik zie het helemaal vor me :lol: Even op de kikker duwen hahahaha

Tja ik schrok me in eerst instantie rot, dacht dat het een muis was ofzo ;) Maar kan er achteraf wel om lachen, gekke Diesel :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

knap hoor dat hij losgelaten heeft! :klasse:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie