Mijn kanjer Tessa

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Greetje

Mijn kanjer Tessa

Ongelezen bericht door Greetje »

Gisteren weer lekker getraind op de club bij ons en Tessa heeft eigenlijk al vanaf zij bij ons is graag de musketon in haar bek zonder dat ze er eigenlijk wat mee doet alleen maar vasthouden. Nou liet ik dat gisteren aan een trainer zien en zij zei geef haar is een metaalapport zo gezegt zo gedaan het apport even over de vloer laten rollen en ze pakte het zo op en bracht het zo naar ons toe. Eerst dacht ik van dit is eenmalig maar nee hoor vandaag deed ze het weer. Ze houdt hem alleen vast en ze kauwt er niet eens op. Wat een kanjer is ze ook. :applaus: :klasse:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Leuk dat ze dat goed doet, maar ben je niet bang dat haar gebit door dat metaal beschadigd?
Ik zou zelf liever kiezen voor een dummy of een houten apporteerblok of een tennisbal.. :oops:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Wat goed zeg,ben je al zover met haar dat je een ijzerapport gaat doen?
Ijzer zit normaal pas in het G&G2.
Dus mocht je nog niet zover zijn is dit echt supergoed!!! :klasse:
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

@Els Wat je zegt heb je gelijk in maar daar let ik wel op. Ik ga dit ook niet de hele dag door doen 1 x per dag en dan hooguit 2 x in de mond meer ook echt niet.
@Miranda we zitten net in de puppen maar mijn intensie is wel dat ik door ga in de G&G. Met mijn andere hond heb ik de G&G0 gedaan en verder wou hij niet maar ik ben benieuwd hoever Tessa komt.
Plutinda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Plutinda »

Da's heel wat als Tessa het metaal aport vast houd. Het heeft me echt mega tijd gekost om het aan te leren. Nou is Barney er helemaal gek op. Wat zijn honden ook vreemde wezens :?
Groetjes Linda en poten van Pepper en Barney
Afbeelding
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Dat is wel knap!

Denk niet dat het materiaal uitmaakt als de hond er niet op bijt, maar het alleen vasthoud.
Een tennisbal is ook slopend voor de tanden bij veelvuldig gebruik als de tennisbal onder het zand komt te zitten. Slijten de hoektanden vooral van af.
Plaats reactie