Iemand tips voor wintersportvakantie met een aantal wensen?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Iemand tips voor wintersportvakantie met een aantal wensen?

Ongelezen bericht door Kay »

Wij zouden graag in maart 2011 op Wintersport willen met 6 personen en 5 honden.
Bij onze zoektocht blijkt dat dit toch moeilijker is dan wij dachten, want het maximale aantal honden is bij uitzondering 3 (vaak maar max. 2 honden per accomodatie)

Wij zouden graag in een huis willen zitten zonder andere mensen.

Heeft iemand tips of een goede aanrader? Wij houden ons graag aanbevolen 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Ik weet dat er in zwitserland een hondenhotel zit.
Het is wel een hotel,maar daar is een vriendin van mij op vacantie geweest met een hele groep honden vanuit de hondenschool.
(maar waarschijnlijk ben je dat wel tegen gekomen mocht je haar site hebben gelezen :wink: )
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

via http://www.dogwalktrail.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun je vaak ook wel goede adressen vinden, ook bij hen is er wel vaker plaats en aantal honden is onbeperkt :wink:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ja, wij zijn ook aan het twijfelen over hoe en wat. Voor twee personen ben je in Oostenrijk al snel 1700 euro kwijt met alles erop en eraan. Dan wil je voor dat geld ook graag veel skieën. Wij zoeken meer iets waar je het skieën goedkoper kunt combineren met wandelen met de hond. Ben benieuwd naar reacties hier...
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

In Tsjechie (Reuzengebergte) heb je veel vrijstaande grote huizen, waar volgens mij ook meerdere honden mogen komen. Daarnaast is het een schitterend skigebied.

Wij boeken (weliswaar alleen zomers) altijd via internet. Diverse reisorganisaties, zoals, Happy Home, Belvilla, Novasol, Topic travel en Tsjecho reizen hebben prachtige villa's waar honden welkom zijn.

Let wel op het niveau van de huisjes. Ik zou minimaal 4 sterren kiezen, aangezien het anders nog wel eens tegen kan vallen.

Veel plezier met uitzoeken.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Oh ja... Hier ben ik afgelopen zomer geweest. Ik heb nog nooit zo´n mooi huis gehuurd op zo´n mooie locatie. Zie je niet op de plaatjes, maar heb wel een mooi filmpje gemaakt. Zeker groot genoeg voor jullie allemaal.

http://www.novasol.nl/p/TBB504" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet alleen niet hoe het in dit gebied is met skien. Het huis staat bovenop een berg, maar hoe het daar in het winterseizoen is, kan ik niet inschatten omdat ik geen skier ben, en dus ook niet gelet heb op mogelijkheden daarvoor.

Anders zeker ook ´s zomers een aanrader. :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
nicolientje

Ongelezen bericht door nicolientje »

Ik heb zelf maar een hond, maar een vriendin van me vertelde dat ze vorige winter met haar 3 honden. Ze had bij Casamundo een huis gevonden, daar stond dat haar huisdier ook welkom was, echter had ze er 3. Ze wist niet of dat mogelijk was en had daarom gebeld naar de service daar en die hadden gezegd dat het mogelijk was. Als je iets vind, is het dus handig om dat altijd even na te vragen, het is vaak ook per huis/appartement verschillend of het mogelijk is of niet. Ze had in Zwitserland ook nog mensen ontmoet die een huis bij Eurovakantiehuizen geboekt hadden, maar zij hadden maar 1 hond, dus ik weet niet of het ook mogelijk is om daar meer honden mee te nemen, maar misschien kan je daar ook kijken.
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Eurovakantiehuizen is hetzelfde als ons eigen Labrador Reisbureau, alleen verdienen we aan die laatste als forum. Ook bij het Labrador Reisbureau kun je op aanvraag / in overleg meer honden meenemen.
Afbeelding Al smurfende, leert men!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

We hebben intussen wat gevonden via Belvilla, want we hebben een hoop moeten bellen voordat er uberhaubt iemand 5 honden toeliet
Maar 12 maart zitten er 6 personen en 5 honden te genieten in Oostenrijk :applaus:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Plaats reactie