9 hechtingen rijker en 210 Euro armer
-
Nino&Toosje
- Speurneus

9 hechtingen rijker en 210 Euro armer
Vandaag naar Alkmaar gegaan met mijn drietal. Mijn vriendin met haar tekkeltje kwam ook , om samen een flinke wandeling rond het meer te maken.
Prachtig weer, lekker temperatuurtje, de honden genoten.
Tot dat er een verknipte labrador kwam en mijn Nulay'tje een hap uit zijn oor beet. Bloeden, niet te kort, in no time was Nylay zijn vacht helemaal rood.
Mijn vriendin heeft haar sjaal snel afgedaan en ik heb Nulay zijn oor omhoog gebonden en vast gezet met de sjaal. Maar telkens schudde hij zijn kop en vlogen de bloedspetters weer rond.
Uiteindelijk streng toegesproken, kort aangelijnd en naar de auto gelopen. We waren pas op de helft, dus dat duurde nog bijna een half uur.
In de auto voor naast mij neer gelegd , en gelukkig bleef hij heel stil liggen omdat hij dat maar wat raar vond.
Thuis gekomen, dacht ik dat het bloeden gestopt was. Op dat moment schudde Nulay met zijn hoofd : resultaat : de hele hal onder het bloed.
Dierenarts gebeld, ik mocht meteen komen. Nulay onder een roesje en 9 hechtingen erin.
Nu ligt hij nog te maffen. Heb een kap mee , voor het geval hij wil krabben. Leuk, zo'n begin van een weekend , maar niet heus.
Ik heb het baasje erop aangesproken, maar volgens zijn vrouw was het hun hond niet, maar een andere. Nou, dan kun je praten als Brugman, het is Nee , tegen Ja.
Heb me om Nulay bekommerd en voor ik het wist was het andere baasje weg. Tja, gelukkig ben ik verzekerd, maar het kost mij evengoed 40 Euro, echt balen dit. Maar nog meer baal ik van het feit dat Nulay het puntje van zijn oor eraf heeft.
Prachtig weer, lekker temperatuurtje, de honden genoten.
Tot dat er een verknipte labrador kwam en mijn Nulay'tje een hap uit zijn oor beet. Bloeden, niet te kort, in no time was Nylay zijn vacht helemaal rood.
Mijn vriendin heeft haar sjaal snel afgedaan en ik heb Nulay zijn oor omhoog gebonden en vast gezet met de sjaal. Maar telkens schudde hij zijn kop en vlogen de bloedspetters weer rond.
Uiteindelijk streng toegesproken, kort aangelijnd en naar de auto gelopen. We waren pas op de helft, dus dat duurde nog bijna een half uur.
In de auto voor naast mij neer gelegd , en gelukkig bleef hij heel stil liggen omdat hij dat maar wat raar vond.
Thuis gekomen, dacht ik dat het bloeden gestopt was. Op dat moment schudde Nulay met zijn hoofd : resultaat : de hele hal onder het bloed.
Dierenarts gebeld, ik mocht meteen komen. Nulay onder een roesje en 9 hechtingen erin.
Nu ligt hij nog te maffen. Heb een kap mee , voor het geval hij wil krabben. Leuk, zo'n begin van een weekend , maar niet heus.
Ik heb het baasje erop aangesproken, maar volgens zijn vrouw was het hun hond niet, maar een andere. Nou, dan kun je praten als Brugman, het is Nee , tegen Ja.
Heb me om Nulay bekommerd en voor ik het wist was het andere baasje weg. Tja, gelukkig ben ik verzekerd, maar het kost mij evengoed 40 Euro, echt balen dit. Maar nog meer baal ik van het feit dat Nulay het puntje van zijn oor eraf heeft.
-
roef
- Speurneus

wat een **** van een vrouw dat ze dit ontkent.
ik snap dat je je eerst bekommert om je ratje,maar wat erg zeg .glashard ontkennen.
geef je manneke maar een voorzichtige knuffel van me en wat rot zeg een puntje van zijn oor.
-
wilma
- miranda
- Hele grote hondenneus

Arme Nulay in de lappenmand en ook nog een puntje van zijn oor af.
Hoe kunnen mensen dat nu toch ontkennnen
Nulay heeel veel sterkte en een voorzichtige lebber van mijn meisjes voor jou.

Hoe kunnen mensen dat nu toch ontkennnen
Nulay heeel veel sterkte en een voorzichtige lebber van mijn meisjes voor jou.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Martine.jolie
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
renate
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Hij is net een beetje "bij " aan het komen, maar aan het hele koppie kun je zien dat hij echt uit zijn doen is.renate schreef:jeetje Dorette dat is schrikken![]()
Hoe gaat het nu met Nulay? Blijft hij goed van zijn hechtingen af?
Een oor bloed echt heel erg, Basco is ook een keer in zijn oorgebeten en dat was gescheurd![]()
Heel veel beterschap voor je ventje en geef hem een dikke knuffel van ons
Ik heb een kap mee, dus mocht hij gaan krabben, dan krijgt hij die om.
Er is een stuk ter grootte van een euro munt ongeveer uit zijn oor.
Kijk, als een andere hond Nulay vervelend vind, afsnauwen is prima, maar dit is echt gestoord !!! Ben dan ook echt laaiend!!
Dat oor , kom ik nog wel overheen, wie weet hoe het eruit ziet als straks de haartjes weer groeien. Maar hij heeft psychisch een knauw gehad, dat kan ik aan hem zien. En om hem dan weer goed te krijgen vergt heel veel werk . Hij heeft een heel zacht karakter, voor dit soort zaken is hij een beetje te "softie"
-
renate
- Speurneus

arm ventje
ik heb hier bij ons ook gemerkt hoe gevoelig hij is en dan komt dit inderdaad hard aan bij hem.
Hopelijk durft hij nog leuk met andere honden te spelen.
Dat is trouwens een flink stuk zeg
wanneer de haartjes weer terug groeien zie je waarschijnlijk alleen dat dat stuk weg. heb je ook een foto ervan?
Hopelijk durft hij nog leuk met andere honden te spelen.
Dat is trouwens een flink stuk zeg
wanneer de haartjes weer terug groeien zie je waarschijnlijk alleen dat dat stuk weg. heb je ook een foto ervan?