Ik loop altijd eerst naar de keuken en dan pas naar de woonkamer en toen ik daar het licht aanmaakte schrok ik me rot.. Overal lag kots... Echt overal.. Omdat het zo vroeg was vond ik het niet zo gek dat Jones niet opstond, maar nu keek hij me niet eens aan.. Ik heb de boel opgeruimd, snel met m naar buiten gegaan, daar deed ie 2 plasjes en liep uitzichzelf weer naar huis.
Zul je net zien dat ik vandaag echt de deur uit moest voor het werk, ben dus direct vertrokken om zo snel mogelijk weer terug te zijn. Zelfs mijn man bood al aan om naar huis te komen, omdat hij zich zorgde maakte omdat Jones echt niet zichzelf was.. Omdat ik om half 10 weer thuis zou zijn, hoefde dat van mij niet, Echt prettig werken was het niet, maar ben blij dat ik met mijn werk veel vanuit huis kan doen.
Thuis aangekomen lagen er weer 4 hoopjes spuug, erg schuimig, met her en der een grassprietje. Jones nam wel de moeite om uit z'n mand te komen dus dat vind ik dan weer een goed teken.
Ik heb de substantie die hij vanochtend uit gespuugd heeft uit de prullenbak gehaald en ik heb geen idee wat het is. In eerste instantie lijkt het op zijn kauwbot ( farm food) maar het is niet zacht, maar rubber achtig. ( zie foto misschien heeft iemand van jullie enig idee wat het zou kunnen zijn...) Zijn ontlasting is ook erg raar, geen diarree, maar ( sorry voor de omschrijving!) maar heel lichtbruin, zacht en wederom schuimig.

Omdat hij blijft spugen heb ik net de DA gebeld en met hun afgesproken om hem om het uur een heel klein beetje boullion te geven, maar dit laat hij staan, wat al niks voor Jones is. Mocht in de loop van de dag niet beter worden, moet ik m toch even laten zien.. En onlasting en de witte substantie meenemen die hij als eerst uitgekotst heeft..
Ben blij dat ik nu thuis ben om m in de gaten te houden.. Hij is zichzelf echt niet.. Vind t zo zielig en stiekem maak ik me best een beetje zorgen.. Hij heeft dit nooit, vandaar dat mijn man ook zo reageerde...
Maar goed, mocht het niet gaan, vertekken we dus alsnog vanmiddag naar de DA..
Arm ventje...