hondenspellen van o.a. Nina Ottoson...
-
Mariska+Noa
hondenspellen van o.a. Nina Ottoson...
Ben op zoek naar een leuk spel voor Noa... Kan iemand me een beetje helpen en zeggen wat goed te doen is voor onze jonge labber??
thanks!!
-
Tanja
- Hele grote hondenneus

Wij hebben de Doggy Brain Train Quadro van Karlie. Is een stuk goedkoper dan Nina Ottoson, en Banjer vindt het geweldig ...
Het spel lijkt van hout, de schuifjes die er op zitten zijn van kunststof. Het wordt regelmatig ondergekwijld, maar heeft nog niets geleden
Het spel lijkt van hout, de schuifjes die er op zitten zijn van kunststof. Het wordt regelmatig ondergekwijld, maar heeft nog niets geleden
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
-
Becky&Nero
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Nero is ook gek op de hondenspellen.
Ik hou het liever bij kunststof makkelijker schoon te houden. Maar dat is persoonlijk.
Hier hebben we al de yuppy puppy treat machine en de twist. En voor de kerst komt er nog een spel bij.
Hondenspellen.com heeft een hele grote keuze aan spellen.
Ik zou alleen geen spellen kopen waar veel kleine losse onderdelen bij zitten. Grote hond kan het per ongeluk inslikken of het kan kwijtraken etc.
Ik hou het liever bij kunststof makkelijker schoon te houden. Maar dat is persoonlijk.
Hier hebben we al de yuppy puppy treat machine en de twist. En voor de kerst komt er nog een spel bij.
Hondenspellen.com heeft een hele grote keuze aan spellen.
Ik zou alleen geen spellen kopen waar veel kleine losse onderdelen bij zitten. Grote hond kan het per ongeluk inslikken of het kan kwijtraken etc.
Groetjes Becky&Nero
-
Mariska+Noa
-
Becky&Nero
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Becky&Nero
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Ik heb nu deze besteld, hoop hem vandaag of morgen binnen te krijgen.
Ik hoef Nero geen makkelijke dingen voor te zetten die heeft hij namelijk zo door. Dus deze keer een moeilijke.
http://hondenspellen.com/showproduct/Dog_Box" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoef Nero geen makkelijke dingen voor te zetten die heeft hij namelijk zo door. Dus deze keer een moeilijke.
http://hondenspellen.com/showproduct/Dog_Box" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Becky&Nero