Ik ben omgedraaid en weggelopen, wat een figuur.
Oh, dus dat is de oplossing!
-
Linnie
Oh, dus dat is de oplossing!
Vandaag in de winkel een mevrouw met twee labradors. Haar honden lagen netjes naast elkaar in een hoekje en de mevrouw was aan het afrekenen. Ik loop er naartoe en zeg 'Zo, dat heeft u netjes voor elkaar dat ze zo lief blijven liggen. Ik heb zelf ook een labrador en die is nog een stuk drukker!' Waarop zij zegt: 'Hoe oud is die van jou?' Ik: '8 maanden'. Zij: 'Dan moeten z'n ballen eraf, dat heb ik bij die van mij ook gedaan met 8 maanden'. Ik: 'Dat wil ik niet' Zij: 'Ja, dan zal je 'm veel beweging moeten geven' Ik: 'Dat geef ik' Zij: 'En dan nog is 'ie druk? Dan moet 'ie een kogel door z'n kop. Niemand zit te wachten op een drukke hond!' 
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Linnie
-
Linnie
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

hahaha ,ja je krijgt wat tips he als labrador eigenaar!
Zelf ben ik ook in het bezit van een euh ahum , best lastig en moeilijk opvoedbaar exemplaar. Met ballen.
Mn broer zei laatst: Je moet hem gewoon eens goed streng aanpakken!
Ik zei: Weet je wat? Co komt het hele weekend bij jou logeren,en dan ga je lekker wandelen op ZONDAG
op bv het Hondenstrand! Veel Succes! oftewel: Sterkte ,en pak hem maar streng aan!

Zelf ben ik ook in het bezit van een euh ahum , best lastig en moeilijk opvoedbaar exemplaar. Met ballen.
Mn broer zei laatst: Je moet hem gewoon eens goed streng aanpakken!
Ik zei: Weet je wat? Co komt het hele weekend bij jou logeren,en dan ga je lekker wandelen op ZONDAG
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
Linnie
-
ursulinda
Enne 8 maanden...er is nog hoop. Luuk was ook altijd de clown in de les, buiten, in de stad etc. Hij is inmiddels 3 en een stuk rustiger geworden. Enne zijn ballen zitten nog op zijn plek hoor. Maar hij blijft weleens oostindisch doof en heeft een adhd-aanvalletje, het hoort bij Luuk!
-
Linnie