Rocky aangereden en auto rijd gewoon door

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
rocky1

Rocky aangereden en auto rijd gewoon door

Ongelezen bericht door rocky1 »

:evil: :evil: :evil: Vanavond met het uitlaten werd Rocky, op het zebrapad, gewoon :( even :( geschept :( door :( een :( auto :( ! Kan me voorstellen dat je een zwarte hond niet goed ziet in het donker met de regen maar ............hij was voorzien van licht, er branden daar twee lantaarnpalen en mijn dochter liep met een reflecterende regenjas aan!!
Maar wat ik niet begrijp :evil: is dat ie :censuur: :schieten: :evil: gewoon door rijdt :evil: :twisted: :evil: :twisted: . Volgens twee andere baasjes reed hij/zij wel erg hard maar door het weer konden ze natuurlijk net niet zien welk merk/kleur of nummerbord!! Had hem/haar echt door het slijk gehaald (zeg ik het nog netjes :eusashhh: :eusashhh: :eusashhh: )
Gelukkig schijnt het tot nog toe mee te vallen met Rocky, loopt moeilijk maar niks gebroken en voor eventuele inwendige bloedingen moeten we hem voorlopig goed in de gaten houden!! En dochterlief ............ja ....die heeft het er natuurlijk erg moeilijk mee!! Hopelijk heeft ie bestuurder er gewoon heerlijk een aantal maanden NACHTMERRIES van :evil: :twisted: :evil: :twisted:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Je bent al naar de DA geweest begrijp ik?
Jee wat erg zeg en ongelofelijk dat de bestuurder niet stopt :evil:

Hopelijk houdt Rocky er niets aan over :(
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Je moet toch aangifte doen, want het is een misdrijf, doorrijden na een aanrijding. De politie neemt dat heel serieus hoor.

Hopelijk gaat het met Rocky weer snel helemaal goed komen.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
rocky1

Saskia.Bernadette schreef:Je moet toch aangifte doen, want het is een misdrijf, doorrijden na een aanrijding. De politie neemt dat heel serieus hoor.

Hopelijk gaat het met Rocky weer snel helemaal goed komen.
Hoe kunnen we aangifte doen als we niet weten welk merk, welke kleur en geen nummerbord! Die vinden ze nooit meer terug! Er waren nog twee dames bij en zelfs de kleur is discutabel van groen/bruin/grijs? Hier kunnen ze toch helemaal niks mee??
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Waarschijnlijk niet, maar je moet wel naar de wijkagent. Ze moeten meer controleren bij dat zebra-pad.
Hier was er ook een zeer gevaarlijke situatie en sinds ze meer controlleren daar (in burger) is het weer veilig voor bejaarden, kinderen en dieren om daar over te steken.
Als jij niks doet, gebeurt er helaas ook niks.

Dikke kus voor Rocky op zn mooie snuit.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Ik zou er wel aanmelding van maken. En geef Rocky maar een dikke kus en houdt hem maar goed in de gaten
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Brrr, wat erg!!! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen met Rocky. Knuffels hoor!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

jee wat een aso!! :mad:
heel veel sterkte met de kerel en idd zou ik er een melding van maken(dat is dus geen aangifte :wink: ) bij de politie.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

wat erg zeg! dan schrik je je rot!
gelukkig heeft rocky niks ernstigs!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Wat erg voor Rocky en je dochter, die zijn zich natuurlijk rot geschrokken! :groteknuffel: van mij en Pandora.
We duimen natuurlijk dat er niks naars meer achteraan komt voor Rocky maar dat hij met de schrik is vrijgekomen :duimen:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
rocky1

:) De nacht zijn we goed doorgekomen! Hij is niet suf geworden en kwispelt weer als we in de buurt komen en/of tegen hem praten!
We gaan wel vanmiddag nog ff langs de DA omdat hij toch stijf loopt. Je weet niet wat het is en dan maar het zekere voor het onzekere.

En .....we gaan zo een melding doen en een "vriendelijk" ( :wink: ) bedankje plaatsen op buurtlink, je weet nooit wat dat tot gevolgen kan hebben :wink:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Goed idee van buurtlink. Als de dader het leest kan ie zich in elk geval alsnog rotschamen. :twisted:

Hopelijk valt het nog mee met Rocky en is het slechts een beetje spierpijn of zo. :roll:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

heel erg veel beterschap voor Rocky, en een schouderklop voor je dochter. is ze al wat bekomen ?

zeker aangifte doen, inderdaad. en die buurtlink is een goed idee.
weet je, het zou goed kunnen dat die aanrijder schade heeft aan zijn auto. moest iemand uit zijn buurt dan via buurtlink het verband leggen tussen jullie bericht en die kapotte auto ...
rocky1

Jitske-Esther schreef:heel erg veel beterschap voor Rocky, en een schouderklop voor je dochter. is ze al wat bekomen ?
Ja , ze is al aardig over de schrik heen!! Heeft wel slecht geslapen en schrok iedere keer wakker van ieder geluidje (heeft ze veel gehoord want ik ben tot zeker half 5 beneden bij de honden gebleven om zeker te zijn dat er niks naar voren kwam 8) ) Maar slaap halen we wel weer in dat is het minst erge. Nu vanmiddag naar de DA en daarna aangifte doen (heb geinformeerd en werd me ten sterkste aangeraden ook al weten we niks van de auto, stel dat er ergens een melding van binnekomt dan kan en mag de politie niks doen zonder aangifte) en we hebben minstens al twee getuige die we door mogen geven!!

Hopelijk heeft de bestuurder een slapeloze nacht gehad en is slaap regelmatig onderbroken door de beelden die hij toch voor zich moet hebben gezien!!!!!!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Hopelijk is het een kneuzing en niets ergers.
Beterschap met Rocky en voor je dochter een dikke knuf :groteknuffel:
Plaats reactie