Hou jullie vast, want ik weet het helemaal zeker; ik wordt de nieuwe Uri Geller!

Ik heb namelijk een superact; ik ben fakir Max en kan glas eten! Baasje en vrouwtje zijn het er helaas niet mee eens en kunnen mijn acts niet waarderen.
Zoals twee weken geleden. Ik besloot een speciaal kerstoptreden te verzorgen en heb vlak voor vrouwtje moest gaan werken een glazen kerstbol opgegeten uit de krans die het baasje op tafel had gezet

Vrouwtje zocht zich helemaal rot naar de kerstbal, maar vond tenslotte alleen een stukje glas en de prikker van de kerstbal. Toen werd zij opeens heel gemeen

. Zij belde baasje op en baasje mocht niet meer kerstcadeaus kopen en moest direct naar huis komen met een zogenaamde peperkoek. Ondertussen belde vrouwtje met de dierenarts, die haar advies gaf wat te doen. Alsof ik hulp nodig had; ik ben fakir Max

Glas doet mij niks! Tijdens het telefoontje van de dokter slaagde ik erin om nog een kerstbal kapot te bijten. Toen waren de rijpen echt gaar

!! Vrouwtje heeft mijn bek opengetrokken en alle glas eruit gehaald. Toen moest ik meekomen naar de keuken waar zij een of ander wit goedje op mijn tong legde. Dat proefde heel zoutig en ik werd er misselijk van

Ik heb heel veel gespuugd en vrouwtje heeft alles onderzocht om zeker te weten of alle glas eruit was. Toen kwam baasje thuis en die voerde mij perpkoek. Vrouwtje moest racen na het werk waar zij te laat aankwam door mijn optreden
Ook gisteren waren zij niet gecharmeerd toen ik een brise kaarsje van de tafel afstootte en begon te knagen op een stukje glas. Deze keer moest ik alleen heel veel peperkoek eten. Dat vind ik trouwens wel lekker

Ik moet nu kijken hoe ik mijn speciale gaven op een hoger level krijg

, want vrouwtje en baasje houden mijn sindsdien erg in de gaten en hebben zelfs al een extra peperkoek (voordeelverpakking) gekocht voor het geval ik het weer zou doen

Deze is trouwens nu al voor de helft op na gisteren.
Groetjes,
Fakir Max
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.