Mijn ouders hadden besloten me de krant 3 weken cadeau te doen.
Geen goed idee... blijkt.
Afgelopen maandag kwam de krant voor het eerst, maar dat wist ik niet.
Zodoende schrok ik me rot toen Keo om 5.45u enorm begon te blaffen (hij slaapt in de hal bij de brievenbus en blaft 's nachts nooit zonder reden). Geen idee wat er aan de hand was, ik dacht aan inbrekers. Dus door alle ramen naar buiten gekeken, nog een paar kaarsjes omgestoten, hoop herrie. Uiteindelijk naar beneden gegaan en ik zag het direct... de krant dus.
Nou ja, weer naar boven en verder geslapen.
Dinsdag was Keo stil gebleven, dus ik had goede hoop.
Maar woensdag, donderdag, vrijdag iedere ochtend een blafconcert. De buren hadden het ook gehoord, ook al klaagden ze niet, maar dat doen ze nooit. Dat ze het gehoord hadden vond ik zodoende al erg genoeg.
En afgelopen nacht was het hoogtepunt.
Toen we een half uur in bed lagen blafte Keo al 2x. Vervolgens nog eens 4x verspreid over de nacht. Nauwelijks geslapen zodoende...
Het is niet 1x WOEF, maar serieus blaffen.
Maar ik kan het niet corrigeren, want ik ben blij als hij 's nachts waakt als het nodig is. Dus moest het wel negeren.
Maar de krant wordt per direct afgezegd en nu maar hopen dat Keo hierdoor geen slechte gewoonte heeft ontwikkeld.
Ik heb helaas ook geen ander, geschikt plekje in huis voor hem om te slapen.
Nu hopen dat hij vannacht stil zal zijn, want ik heb wel weer eens zin om lekker te slapen