Pandora opporren (niet dat dit nodig is) 'Kom, we gaan naar Bibi'.
Onderweg kwamen we nog een kennis tegen maar Pandora had eigenlijk geen tijd om een praatje te maken. Die mevrouw vroeg dus ook: "Zoek je iets, Pandoor, wat zit je om je heen te kijken?" Dus ik zei: "Ja, ze heeft haast want we gaan shoppen bij Bibi".
Dus wij weer verder... Pandora wijst de weg. Als ik ooit mijn gezichtsvermogen verlies, de weg naar Bibi zal ik altijd kunnen vinden. De viskraam op de markt overigens ook
Aangekomen bij Bibi ging de deur net open dus ze stiefelde meteen naar binnen, de mevrouw die net naar buiten wilde moest even wachten.
Ze weet precies waar ze moet zijn: Bij die aardige mevrouw die altijd een snoepje geeft!!! "Hallooooooooo, daar ben ik dan!", ze stapt er enthousiast op af en loopt meteen door tot achter de toonbank want ze weet precies waar de snoepjes staan (onderweg natuurlijk nog wel even met haar neus langs de rekken met 'lekkers' waarvan ze weet dat ze er niet aan mag komen
Ik een paar kilo vlees ingeslagen, die magere slungel heeft op het moment weer 1 kilo per dag nodig om op gewicht te blijven
Pandora draagt altijd de snackjes naar huis. Ik wilde het haar binnen al geven maar dat kon niet
Buiten dook ze wel meteen met haar snuit in het tasje "Geef me mijn boodschappen!"
Ik zou er eigenlijk een foto van moeten maken, hoe parmantig ze met dat zakje in haar bek naar huis stapt!
Allemaal vertederende blikken onderweg "Mag jij ook wat dragen?!"
Ze is zoooooo leuk, mijn Pandoortje