Samen boodschappen doen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Samen boodschappen doen

Ongelezen bericht door Pandora »

We hadden vlees nodig dus wij dames gingen samen inkopen doen bij Pandora's favoriete winkel "Bibi". Jawel, van het hondenvlees :D
Pandora opporren (niet dat dit nodig is) 'Kom, we gaan naar Bibi'.

Onderweg kwamen we nog een kennis tegen maar Pandora had eigenlijk geen tijd om een praatje te maken. Die mevrouw vroeg dus ook: "Zoek je iets, Pandoor, wat zit je om je heen te kijken?" Dus ik zei: "Ja, ze heeft haast want we gaan shoppen bij Bibi".
Dus wij weer verder... Pandora wijst de weg. Als ik ooit mijn gezichtsvermogen verlies, de weg naar Bibi zal ik altijd kunnen vinden. De viskraam op de markt overigens ook :lol:

Aangekomen bij Bibi ging de deur net open dus ze stiefelde meteen naar binnen, de mevrouw die net naar buiten wilde moest even wachten.
Ze weet precies waar ze moet zijn: Bij die aardige mevrouw die altijd een snoepje geeft!!! "Hallooooooooo, daar ben ik dan!", ze stapt er enthousiast op af en loopt meteen door tot achter de toonbank want ze weet precies waar de snoepjes staan (onderweg natuurlijk nog wel even met haar neus langs de rekken met 'lekkers' waarvan ze weet dat ze er niet aan mag komen :D ) en ze krijgt haar snoepjes, gelukt! :)
Ik een paar kilo vlees ingeslagen, die magere slungel heeft op het moment weer 1 kilo per dag nodig om op gewicht te blijven :( en iets te snacken gekocht.
Pandora draagt altijd de snackjes naar huis. Ik wilde het haar binnen al geven maar dat kon niet :eusasnooty: Stel je toch voor dat je nog een snoepje zou krijgen, dan moet je bek natuurlijk wel leeg zijn! :roll:
Buiten dook ze wel meteen met haar snuit in het tasje "Geef me mijn boodschappen!" :evil: en toen weer naar huis.
Ik zou er eigenlijk een foto van moeten maken, hoe parmantig ze met dat zakje in haar bek naar huis stapt! :D
Allemaal vertederende blikken onderweg "Mag jij ook wat dragen?!" :verliefd1: waarna ze zo mogelijk met nog meer kapsones naast me mee loopt :pfffff:
Ze is zoooooo leuk, mijn Pandoortje :verliefd1:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Ahh, wat een leuk verhaal van Pandora, super! :verliefd1:
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Buiten dook ze wel meteen met haar snuit in het tasje "Geef me mijn boodschappen!"
Dat is beter dat ze dat draagt dan een doosje tampons die een andere labrador van het forum een keertje wilde dragen :roll: :D

Heerlijk he een helpend hondje :wink: :applaus:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Quasar schreef:
Buiten dook ze wel meteen met haar snuit in het tasje "Geef me mijn boodschappen!"
Dat is beter dat ze dat draagt dan een doosje tampons die een andere labrador van het forum een keertje wilde dragen :roll: :D

Heerlijk he een helpend hondje :wink: :applaus:
Mijn vroegere hond branca is er ook een keer met de tampons vandoor gegaan. :oops:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Pandora heeft wel eens zo'n tampon met inbrengkokertje uit een tas gejat en helemaal ontleed :D
Afbeelding
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D ik zie der zo lopen, en ook nog voor aardbeiengebakkies geshopt? :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Pandora
Speurneus
Speurneus

marron schreef::D ik zie der zo lopen, en ook nog voor aardbeiengebakkies geshopt? :D
:lol: :lol: :lol: Ze zagen er wel lekker uit op de foto maar nee... ben aan het lijnen :(
Afbeelding
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

Pandora schreef:
marron schreef::D ik zie der zo lopen, en ook nog voor aardbeiengebakkies geshopt? :D
:lol: :lol: :lol: Ze zagen er wel lekker uit op de foto maar nee... ben aan het lijnen :(
volgende keer wel foto's :wink: :verliefd1:
Pandora
Speurneus
Speurneus

saskia burghout schreef:
Pandora schreef:
volgende keer wel foto's :wink: :verliefd1:
Van mij aan het lijnen of van aardbeiengebakjes? :twisted:
Afbeelding
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Volgende keer dan toch maar even een foto voor ons maken. :D Lijkt me een fantastisch gezicht :lol: Knappe Pandora :)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Geweldig opgeschreven, het voelt helemaal alsof ik het gezien heb. :lol:

Hier draagt Missy ook wel eens een kluif of iets dergelijks uit de dierenwinkel naar huis. Dan heb je inderdaad bekijks hoor als je zo loopt. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heerlijk, ik zie haar helemaal trots lopen :D
Luna draagt ook graag boodschappen 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Wat een geweldig verhaal! Ik zie het helemaal voor me. Youri mocht van mij altijd de paraplu vasthouden. Netjes midden in zijn bek en dan heel parmantig liep hij te stappen maar... hij week nergens voor uit, hoor, hij liep gewoon door. Wat heb ik toch een schik met hem gehad... memories are golden.

Doe je de groeten aan de SRV man? :D

Liefs van Alice.
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Foto, foto!!!
Lijkt me erg leuk om te zien, ik geef Noah niks te dragen want die laat het na een paar meter toch weer vallen, andere dingen zijn voor hem veel interessanter :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Pandora
Speurneus
Speurneus

Alice van Ginkel schreef:Wat een geweldig verhaal! Ik zie het helemaal voor me. Youri mocht van mij altijd de paraplu vasthouden. Netjes midden in zijn bek en dan heel parmantig liep hij te stappen maar... hij week nergens voor uit, hoor, hij liep gewoon door. Wat heb ik toch een schik met hem gehad... memories are golden.

Doe je de groeten aan de SRV man? :D

Liefs van Alice.
Dat zijn inderdaad de kleine maar grootse momenten die je uiteindelijk allemaal onthoudt en koestert van zo'n beest :)

SRV-man? Ik neem aan dat je een bezorger van Bibi-vlees bedoelt maar ik woon op loopafstand van Bibi (max 1 km) dus ik zie alleen de dames van de winkel.
Afbeelding
Plaats reactie