Warrior-bitch

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Warrior-bitch

Ongelezen bericht door Pandora »

Pandora is een snoepje, als Snuffelhond, als boodschappenhulpje of als ze mee gaat naar mijn werk maar ze is niet altijd om op vreten hoor, soms is ze meer om op te knopen aan de kapstok :evil: Vandaag bijvoorbeeld...

Vorige week ging ik met haar fietsen aan de andere kant van de dijk want daar kan ze lekker los mee rennen (als ze zich zou gedragen :roll: ). Toen liep ze voor de fiets te stekkeren met een houding van "Kom maar op :spierbal: :twisted: mijn knokploeg fietst achter me!" niet helemaal de bedoeling dus toen we andere honden tegen kwamen en ze van plan was daar eens lekker ruzie mee te zoeken ging ze heel snel weer aan de lijn :zweep: Desondanks zag ze nog kans om eens flink uit te vallen tegen een jong Boxer reutje (ongeveer 2 jaar) die te dichtbij kwam :vloeken: maar ze waren allebei aangelijnd.
Vandaag niet, Pandora had ik vast gemaakt want die zag ik al in de 'attack-modus' schieten, kennelijk moet ze die hond niet :? , maar die reu liep los, Ramses ook. In eerste instantie ging alles prima tot dat kleine kreng (Pandora) van zich liet horen. Toen dacht die reu "Ojaa, met jou had ik nog een appeltje te schillen :discussie: "
Daar moest ik dus echt tussen springen à la Cesar Millan en beide honden tot orde roepen en even 'tikken' . Steeds als die reu dacht "Laat ook maar..." begon dat kleine kreng van achter mijn benen weer te hakketakken :twisted: Ramses stond op veilige afstand toe te kijken, blij dat hij het niet hoefde te regelen :D
Boxer reu werd aangelijnd met vele excuses "Dat doet ie anders nooit" waarop ik ook gewoon zei: "Maakt niet uit, dat kreng van mij deed net zo lelijk" (Eigenlijk was het allemaal haar schuld maar dat heb ik dan weer niet gezegd :oops: )
Kijk dat is ook mijn lieve, kleine, schattige Pandora :twisted:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

:D :D
Girlpower

:wink:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D lekkere kattekop!

roefs vriendinnen(2 heidewachtelteefjes) zijn net zo erg :D
roef weet dat hij niks in zijn hoofd moet halen,maar er zijn toch echt heel wat reuen in het Emmeloordse met een flinke deuk in hun ego :twisted: :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ach een beetje pit in de labjes is toch nooit weg ( vooral niet als er een vrouwtje met verstand bij is, want anders laat maar zitten) :lol:
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

En ik altijd maar denken dat jij van die welopgevoede labjes hebt :wink:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Pandora
Speurneus
Speurneus

roef schreef::D lekkere kattekop!

roef weet dat hij niks in zijn hoofd moet halen,maar er zijn toch echt heel wat reuen in het Emmeloordse met een flinke deuk in hun ego :twisted: :lol:
Deuken in ego's rammen is Pandora ook erg goed in :twisted: Vooral bij van die lompe reuen (meestal Labradors :roll: ) die er meteen bovenop willen duiken. Daar heeft Pandora echt geen geduld mee, ze klapt er meteen bovenop zodra ze maar enthousiast kijken :evil: maar dat snap ik nog... zelf ruzie zoeken dat moet ik echt niet hebben :eusanaughty: gifkikkertje
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Nino&Toosje schreef:Ach een beetje pit in de labjes is toch nooit weg ( vooral niet als er een vrouwtje met verstand bij is, want anders laat maar zitten) :lol:
Nee, maar je kan het overdrijven :? En wij hadden het kunnen weten want het was al een pittig klein haaitje in het nest :oops:
Soms is het ook best grappig maar ik heb twee weken geleden ook al eens € 231,- aan dierenartskosten betaald omdat ze een andere hond een snauw gaf die een beetje ongelukkig terecht kwam :gewond: Ik was niet echt van plan dit regelmatig te herhalen :wink: Daar was ik overigens niet zelf bij :)
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Koor schreef:En ik altijd maar denken dat jij van die welopgevoede labjes hebt :wink:
Ze zijn keurig opgevoed maar dat vergeten ze wel eens :lol: Het zijn gelukkig ook maar honden en geen machines :wink:
Afbeelding
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Och, Pandora... Hoe zo'n lief labje toch ook zo'n bitch kan zijn...
Ik begrijp Ramses helemaal als hij denkt van Los jij het zelf maar op.

Toch is het een lekker ding :verliefd1:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Pandora schreef:
roef schreef::D lekkere kattekop!

Deuken in ego's rammen is Pandora ook erg goed in :twisted: Vooral bij van die lompe reuen (meestal Labradors :roll: ) die er meteen bovenop willen duiken. Daar heeft Pandora echt geen geduld mee, ze klapt er meteen bovenop zodra ze maar enthousiast kijken :evil: maar dat snap ik nog... zelf ruzie zoeken dat moet ik echt niet hebben :eusanaughty: gifkikkertje
yup dit doen isha en amber dus ook,hun baas is hier ook helemaal niet blij mee :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Ach arme Pandora die stomme kerels labberds snappen het niet :eusasnooty: je bent een :koningin: en zo wil je ook behandeld worden :mad: de enige die het wel snapt is Ramses :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

lekker meissie hoor! goed dat ik dat nieuwjaarsdag nog niet wist, anders hadden maup en ik niet eens meegedurfd :P
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:twisted: tja nu kan ik wel zeggen wat erg voor je, maar dat doe ik niet :D :D ik ben blij dat jij de eerste van ons tweetjes bent die aan de wraak der labjes ten prooi is gevallen :D ik loop nog nog steeds met ogen in mijn achterhoofd naar boomtoppen te loeren zeg maar :D
Wel stoer om het te vertellen, je lijkt wel wat op je meiske :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

:shock: wauw :shock:

Ik ga een blokje om hoor als je zo'n bui heb

:D :D :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het prinsesje heeft echt twee kanten :D
Plaats reactie