Handschoen als ontbijt

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Linnie

Handschoen als ontbijt

Ongelezen bericht door Linnie »

Het was me het ochtendje wel :?

Guus z'n ochtendwandeling doe ik altijd bij ons in het park. Ik twijfelde ofdat ik naar het bos zou gaan, maar we zijn gister ook al geweest en gaan morgen weer, dus misschien is het dan een beetje teveel. We liepen lekker een stukje en kwamen een bekende tegen; een oude vrouw met witte herder. Die herder is geweeeeeldig in het opvoeden van kleine, onstuimige pupperts, dus op het losloopveldje even samen los. Die vrouw roept haar hond even bij zich om een brokje te geven en terwijl ze haar hand uitsteekt, jumpt Guus in de lucht zo voorbij die vrouw en grist brokje + HANDSCHOEN uit haar hand. SHIT! En calm and assertive als ik ben ( :? ) gil ik 'LOS' en omdat hij weg wil rennen (grrrrrrrrrrrrrrr :twisted: )pak ik hem vast en besluit die handschoen maar uit zijn bek te grissen. Ik doe zijn bek open... Geen handschoen :shock: !! Neeeeeeee!!! Die vrouw in paniek 'Ohh allemaal mijn schuld', ik in paniek 'Neeee darmobstructie!!' en Guus lekker ontspannen rennend over het veld met een handschoen in zijn maag. We zijn gelijk naar huis gegaan, DA gebeld en langs geweest. Prik in Guus, handschoen er weer uit en die ligt nu te drogen op mijn aanrecht :roll:
Volgende keer kies ik toch maar voor het bos..
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

:shock: Fijn dat de handschoen er weer uit is.
Jij sterkte met de schrik, dit zijn geen leuke dingen.
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Tjonge, dat is dan schrikken hè.
Maar gelukkig is hij er weer uit. :)
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Linnie

Ja dat is zeker schrikken :( ik vraag me dan af 'waarom eet je een handschoen' :? :confused:
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Het was vast niet de bedoeling, maar floepte hij per ongeluk mee naar binnen. :) Dat denk ik dan tenminste.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Linnie

Ja zou ook verklaren waarom hij niet losliet, omdat ie dus al weg was..

Gestoordo, bij de DA moesten ze er wel om lachen :shock: :D Sja, die zagen 56 euro zo in hun kassa verdwijnen :(
Zometeen de handschoen van die mevrouw terug brengen, hij is nog helemaal heel. Zeg er natuurlijk wel bij dat als ze dat liever heeft, het geen probleem is om nieuwe te kopen voor dr. Maar het waren haar 'hondenuitlaathandschoenen' zogezegd..
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

:shock: Guus toch.
Gulzig is een ding maar dit is wel een beetje overdreven hoor :D

Nou ja eind goed al goed voor de handschoen en jou darmen.
Helaas niet voor de portemonee
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

de handschooen zal lekker hebben geroken als het haar honden handschoen is
Zosja heeft het ook eens gedaan alleen was die muts nog drachtig ook meteen naar de da prik gehad en meestal krijgen ze nog een prik toe maar die mocht zei niet hebben omdat ze drachtig was
dit was een kinderhandschoen die lekker rook naar lolly :roll:
gelukkig bij jou en bij ons er uit
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Linnie

Guus heeft geen prik na gehad, hij is ook nog steeds een beetje gaar. Wel zijn kvv gegeten en dat is er nu na een uur nog steeds ingebleven :)
Wat een sukkels zijn het toch he, handschoenen opeten :D :?
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Het zijn boeven, alleseters :D :(
Bommel at een keer mijn sok op, ik had niets in de gaten was opeens een sok kwijt....nooit gedacht dat Bommel hem had opgevreten.....totdat Bommel ineens een rare blauwige drol had...gelukkig weer uitgepoept
Boeven zijn het :D
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Wauw dat is heftig. Hij had beslist een heel groot probleem gehad als je het niet had gezien en naar de DA was gegaan.
Eind goed , al goed, hoewel ik de handschoen maar weg zou kieperen.
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Nino&Toosje schreef:Wauw dat is heftig. Hij had beslist een heel groot probleem gehad als je het niet had gezien en naar de DA was gegaan.
Zou het niet kunnen dat de handschoen gewoon uitgepoept wordt?
Ik heb bij Leentje een keer gehad dat ze (ongezien) een sok had opgegeten. Dat merkte ik pas toen ze ging poepen, en ik de drol oppakte, (met een plastic zakje hoor :kots: ). Toen voelde ik dat het heel zacht was, en de kleur was ook wel erg licht, het bleek dus een mooie witte sok te zijn, die er helemaal heel weer uitgekomen was.
Zou dat met een handschoen niet kunnen gebeuren denken jullie?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

doggie schreef:
Nino&Toosje schreef:Wauw dat is heftig. Hij had beslist een heel groot probleem gehad als je het niet had gezien en naar de DA was gegaan.
Ik heb bij Leentje een keer gehad dat ze (ongezien) een sok had opgegeten. Dat merkte ik pas toen ze ging poepen, en ik de drol oppakte, (met een plastic zakje hoor :kots: ). Toen voelde ik dat het heel zacht was, en de kleur was ook wel erg licht, het bleek dus een mooie witte sok te zijn, die er helemaal heel weer uitgekomen was.
op een ander forum waar ik zit had verleden jaar okt ook een hond een sok opgevreten en die is daar bijna onder door gegaan heeft verschillende operaties moeten ondergaan darm was afgesloten en afgestorven 1,5 meter is er verwijderd daarna ging het nog niet goed maar na lang revalideren heeft hij het gered dus jullie hebben denk ik mazzel dat het goed is afgelopen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

laika schreef:
doggie schreef:
op een ander forum waar ik zit had verleden jaar okt ook een hond een sok opgevreten en die is daar bijna onder door gegaan heeft verschillende operaties moeten ondergaan darm was afgesloten en afgestorven 1,5 meter is er verwijderd daarna ging het nog niet goed maar na lang revalideren heeft hij het gered dus jullie hebben denk ik mazzel dat het goed is afgelopen
Dat mag je dan wel zeggen inderdaad. Ik heb (aan één kant gelukkig) nooit gezien dat ze een sok opat, zag het pas toen ze hem uitpoepte....
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D nou, hier ervaring hoor met het opeten van een handschoen :D
Keo heeft vorig jaar een leren handschoen van me opgegeten.
Alleen wist ik dat niet, dacht dat ik hem kwijt was.
Precies een week later heeft hij hem in zijn geheel uitgepoept. Ik zag iets vreemd in zijn poep en heb het geinspecteerd. Er zat alleen een scheur in.
Heb hem toch maar in de kliko gedeponeerd :wink:

Tja waarom at hij hem op?
Mijn theorie is dat die handschoen naar alle beloningen rook die hij krijgt.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie