Na 5 weken op het wachtbankje te hebben gezeten is onze Priska op 1 februari eindelijk loops geworden . Morgen gaan we vol spanning naar Sleeuwijk om progesteron te laten prikken. Ik denk zelf dat ze nog niet zover is maar beter te vroeg prikken dan te laat
Erg spannend allemaal zeker omdat dit ons eerste nestje wordt!
Hopelijk gaat de dekking soepeltjes verlopen; aan de klik tussen Neelix en Priska zal het iig niet liggen!
Bij de laatste loopsheid ging ze pas "staan" op dag 18 t/m dag 21 maar dat zal ws per loopsheid verschillen. Ik hoop dat ze nu toch wel wat eerder is want wachten duurt altijd zo lang...Zeker als je ergens zo naar uitkijkt
Spannend eindelijk is ze dan toch loops. Wachten duurt inderdaad lang maar wat je ervoor terug krijgt is zo prachtig
Ik zal je topic volgen Neelix is een schat met dekken, dus daar zal het niet aan liggen.
Spannend hoor, heel veel succes met alles! En dat er maar mooie pupkes geboren mogen worden
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
We zijn gisteren progesteron wezen prikken maar de waarde was erg laag. Het advies was maandag terug te komen, ze zal dan op dag 15 zitten, erg laat dus maar daar had ik al rekening mee gehouden.
Zal haar ondertussen goed in de gaten houden
honesto do campo verde schreef:We zijn gisteren progesteron wezen prikken maar de waarde was erg laag. Het advies was maandag terug te komen, ze zal dan op dag 15 zitten, erg laat dus maar daar had ik al rekening mee gehouden.
Zal haar ondertussen goed in de gaten houden
Waarom niet even een tussencheck in het weekend? Ikzelf vind 4 dagen tussen 2 bepalingen erg lang Hoe hoog zat ze gisteren?
Onze dames bleven ook vaak hangen, maar een dag later zaten ze opeens superhoog en waren ze dekrijp!
Dit was het advies van de arts en ik vertrouw erop dat ze weten wat ze doen...ze zat op 0.6 gisteren en dat is nog heel erg laag.
Ook hebben ze haar baarmoederslijmvlies bekeken en dat zag eruit alsof ze pas 3 dagen loops was...Het bloed is ook nog erg donker, ze heeft volgens de arts een lange loopsheid en dat klopt
Als ik maar enig twijfel heb dan hang ik gelijk aan de tel voor een afspraak
Dat is inderdaad nog heel erg laag Ik melde het alleen maar omdat als je maandag wel te laat zou zijn je weer een half jaar moet wachten voordat het kunstje tussen de 2 lovers kan
Je kan dus dit weekend nog heerlijk uitslapen zonder gevlieg naar de DA voor prikken
Neem in ieder geval de komende tijd je rust zodra er "kleintjes" zijn is uitrusten er niet zoveel meer bij
Maar dat heb ikzelf nooit zo erg gevonden, alleen als ze waren vertrokken naar hun nieuwe baasjes merkte ik pas hoe moe ik eigenlijk was geworden.