Hebben jullie dat ook?
Gewoon zomaar...
-
Ineke P
Gewoon zomaar...
...even een kort berichtje. Ik kan nl. zo genieten van de hond. Alleen al door naar haar te kijken. Ik vind haar echt zo mooi......
Labradors zijn voor mij de mooiste honden. Ik voel altijd iets speciaals als ik een Labje tegenkom.
Hebben jullie dat ook?
Hebben jullie dat ook?
-
Pandora
- Speurneus

Geintje natuurlijk
Helemaal idolaat ben ik van die beesten
Sowieso van de mijne, dat zijn de liefste, mooiste en geweldigste honden die er bestaan
Maar als ik op afstand dat kenmerkende staartzwaaien zie is mijn belangstelling al gewekt.
Ik kan ernorm genieten als ik een andere vrolijke, blije, fitte Labrador zie (oudjes vind ik ook aandoenlijk)
Sowieso van de mijne, dat zijn de liefste, mooiste en geweldigste honden die er bestaan
Ik kan ernorm genieten als ik een andere vrolijke, blije, fitte Labrador zie (oudjes vind ik ook aandoenlijk)
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
SaskiaL.
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

ja totaal besmet met het lab.virus
de rest van het gezin wist al heel vroeg hier alleen nog een lab(ik dacht nog wel eens aan vreemd gaan
)maar ook ik ben helemaal om.
het is niet alleen het uiterlijk van een lab wat ik prachtig vind,maar ook het karakter.zo intens lief voor ons en zeker met de kinderen
maar ohw wat een kop zit er op en de humor(ja ze hebben echt humor
) is geweldig.
dus hier komt er nog zeker een labje bij
tis net als met chips...aan ééntje heb je echt niet genoeg
de rest van het gezin wist al heel vroeg hier alleen nog een lab(ik dacht nog wel eens aan vreemd gaan
het is niet alleen het uiterlijk van een lab wat ik prachtig vind,maar ook het karakter.zo intens lief voor ons en zeker met de kinderen
dus hier komt er nog zeker een labje bij
tis net als met chips...aan ééntje heb je echt niet genoeg
-
kimmeding
-
Iefke
Ook wij gaan voor de labjes, wij zijn helemaal verliefd op de pup die er nog niet is
. We hebben eerder een Golden gehad, een fantastisch beest waar ik ook helemaal smoor op was, maar heey t is ook een retriever he. Dus we wisten zeker dat er een retriever moest komen. We hebben voor een labrador gekozen omdat ze ook zo geweldig mooi zijn en ook omdat ze toch anders is als onze Buck, die was uniek.
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

-
FunnyNina
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

-
Joppe
Ik ga helemaal met jullie mee, en afgelopen half jaar ben ik alleen maar gekker geworden op Joppe. ( Hij ligt nu weer te ronken naast me, maar ging een half uurtje geleden nog als een klein kind tekeer in de sneeuw die hier net weer is gevallen)
Hij heeft me door een moeilijke periode heen gesleept ( soms wat te letterlijk, maar wat let het....)
Dat hij zo zichtbaar geniet van alles om hem heen, heeft gemaakt dat ik langzaam aan ook weer van het leven kan genieten.
Dat de therapeute zei: veel naar buiten en veel wandelen, je hond gaat gouden tijden tegemoet, is waar geweest, maar ook voor mij werden het gouden uren.
Ik hoop nog heel lang van Joppe te genieten, en misschien komt er ooit nog zo'n fantastische lab bij.
Hij heeft me door een moeilijke periode heen gesleept ( soms wat te letterlijk, maar wat let het....)
Dat hij zo zichtbaar geniet van alles om hem heen, heeft gemaakt dat ik langzaam aan ook weer van het leven kan genieten.
Dat de therapeute zei: veel naar buiten en veel wandelen, je hond gaat gouden tijden tegemoet, is waar geweest, maar ook voor mij werden het gouden uren.
Ik hoop nog heel lang van Joppe te genieten, en misschien komt er ooit nog zo'n fantastische lab bij.
- riwka
- Hele grote hondenneus