Kay werd weer enthousiast toen hij zijn 2e moeder zag en liep vrolijk vooruit.
Ik liep met Daan even de andere kant op om warm te lopen maar toen we eenmaal bij Gerritte en de honden aankwamen konden de honden hun gang gaan.....
Daan vond vooral Sting erg lief en week niet van zijn zijde, en Sting leek het wel gezellig te vinden
Zelfs als we andere honden tegen kwamen werd er door Daan even gesnuffeld aan de ander hond, maar speerde hij direct terug naar Sting.
Heel soms maakte Daan de oversprong naar Simba, maar na wat snuffelen en rennen keerde hij keer op keer terug bij Sting.
Zowel Sting en Simba accepteerde alles van Daan, hij loopt dan ook rustig naast de andere hond (en beukt niet - net zoals Kay vroeger - vol tegen een andere hond aan) en buiten wat snuffelen en rennen heeft hij 0,0 kwaad in de zin.
Op een gegeven moment wilde Kay weer even ouderwets rennen met zijn 2e moeder en daagde Simba uit voor een renpartij, maar wat gebeurde er?
Kay kreeg direct een snauw van Simba en werd volledig in de negeerstand gezet
Kay snapte er niets van, want hij daagde Simba uit zoals hij altijd deed bij Simba en nu ging ze er niet op in ??
Kay heeft het nog een paar keer geprobeerd maar elke keer kreeg hij of een snauw of hij stond in de negeerstand.
Op het einde zag je Kay duidelijk met zijn ziel onder zijn arm lopen, hij was niet meer goed genoeg voor zijn vriendjes want die hadden meer plezier met Daan.....
Kay kwam naast me lopen met zijn blik gericht op mijn buideltje (tsja, dan maar wat lekkers van de baas, want dat helpt goed tegen liefdesverdriet toch?)
Eenmaal thuis dook Kay gelijk bij mij op schoot op de bank en ligt er nog steeds, arme ziel