T is dat ik getrouwd ben maar anders

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Iefke

T is dat ik getrouwd ben maar anders

Ongelezen bericht door Iefke »

hahahahahah, we hebben zo gelachen vanmiddag, mijn oudste dochter en ik ff naar Albert Heijn, puppenbeest even mee op de arm, en de dagelijkse boodschapjes. Nou iedereen ging bij wijze van op zijn knieën :D , praatjes met mensen die je anders nooit aan zouden spreken, ze raakten niet uitgepraat over wat een mooie pup het was (wij trots :verliefd1: ), dat een labrador inderdaad zo'n lieve hond was, blah, blah, blah. Daarna even aan t riempje door de winkelstraat in t dorp en weer hetzelfde tafereel. We zeiden gekscherend tegen elkaar het is dat we al aan de man zijn, maar waren we dat nog niet, ga met je pup op een terras zitten en binnen no time kassa :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :applaus: :applaus: . Natuurlijk is dit een grapje, maar zo kun je zien wat een pup vertedering opwekt bij volwassen mensen, zo leuk.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

JA haha, herkenbaar! Dat had ik met milow ook. Ik had Milow op de arm en kreeg zo veel aandacht. Mijn vriend stond er naast en zei: 'ik zou nog eens met jullie op stap gaan'
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Als mensen vroeger op onze puppie afkwamen: Och, wat een schatje!
Dan zei mijn man: O, wat aardig van U, maar wat vind u van mijn puppie?
Iefke

:lol: :lol: :lol: das echt wel humor toch!!!!!!
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Eerst keken ze een beetje raar om vervolgens moesten ze toch wel lachen.

Maar je hebt wel gelijk, met een pup op de arm, heb je zo contact met andere mensen.
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Ik weet nog wel de 1x dat ik met Quasar naar het winkelcentrum hier ging :oops:
Had gelukkig een poepzakje meegenomen :?
Maar een blik dat ik kreeg toen hij zijn behoefte deed (helaas met 9 weken kan het niet op commando :? ) Een ouder stel stond erbij, kreeg bijna de wind van voren... Toen na afloop ruimde ik het dus op, nou toen kon het wel, maar anders... :evil:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig :lol: :lol: Ik ging toen ook een keer mee met mijn oom, mijn nicht en dan Indy ook op de arm. Ze was toen ook nog heel klein. Je krijgt dan idd heel veel aandacht :D
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Waarom denk je dat we fokken en met de kleintjes op stap gaan........ hihi ja, al die aandacht werkt verslavend :D net als pupjes overigens :lol: :lol:
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Iefke

Petra zegt;
Waarom denk je dat we fokken en met de kleintjes op stap gaan........ hihi ja, al die aandacht werkt verslavend net als pupjes overigens

Jaja Petra nu komt de aap uit de mouw :wink:
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Iefke schreef:Petra zegt;
Waarom denk je dat we fokken en met de kleintjes op stap gaan........ hihi ja, al die aandacht werkt verslavend net als pupjes overigens

Jaja Petra nu komt de aap uit de mouw :wink:
Ha, ha! Mijn man schrikt zich rot als we er nog een aap bij krijgen ook :lol: :lol: :lol:
3 Labradors, 1 Siberische poes (en 1 op komst), 7 koikarpers (ok is zijn hobby) maar een AAP!!! :applaus:

:D :D :D :D :D
Groetjes, Petra
Iefke

Och een aap kan ook leuk zijn, :giechel: , maar je hebt gelijk, je moet een man nooit laten schrikken :D , die kunnen namelijk niet zoveel tegelijk :lol: , maar een lekkere beestenboel daar bij jullie gezellie. Als wij volgend jaar klaar zijn met ons bouwproject, dan willen we ook graag wat beestjes erbij nog, hebben nu een poes, haan en kippen, en Vida, waarmee wij ook in de toekomst graag een nestje zouden hebben. :verliefd1:
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Iefke schreef:Och een aap kan ook leuk zijn, :giechel: , maar je hebt gelijk, je moet een man nooit laten schrikken :D , die kunnen namelijk niet zoveel tegelijk :lol: , maar een lekkere beestenboel daar bij jullie gezellie. Als wij volgend jaar klaar zijn met ons bouwproject, dan willen we ook graag wat beestjes erbij nog, hebben nu een poes, haan en kippen, en Vida, waarmee wij ook in de toekomst graag een nestje zouden hebben. :verliefd1:
Hoop dat Vida uitgroeid tot een gezonde labrador en je je droom met haar kan verwezenlijken. :verliefd1:
Groetjes, Petra
Plaats reactie