T is dat ik getrouwd ben maar anders
-
Iefke
T is dat ik getrouwd ben maar anders
hahahahahah, we hebben zo gelachen vanmiddag, mijn oudste dochter en ik ff naar Albert Heijn, puppenbeest even mee op de arm, en de dagelijkse boodschapjes. Nou iedereen ging bij wijze van op zijn knieën
, praatjes met mensen die je anders nooit aan zouden spreken, ze raakten niet uitgepraat over wat een mooie pup het was (wij trots
), dat een labrador inderdaad zo'n lieve hond was, blah, blah, blah. Daarna even aan t riempje door de winkelstraat in t dorp en weer hetzelfde tafereel. We zeiden gekscherend tegen elkaar het is dat we al aan de man zijn, maar waren we dat nog niet, ga met je pup op een terras zitten en binnen no time kassa
. Natuurlijk is dit een grapje, maar zo kun je zien wat een pup vertedering opwekt bij volwassen mensen, zo leuk.
-
Anna&Milow
- Middelgrote hondenneus

-
gitte
-
gitte
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Ik weet nog wel de 1x dat ik met Quasar naar het winkelcentrum hier ging
Had gelukkig een poepzakje meegenomen
Maar een blik dat ik kreeg toen hij zijn behoefte deed (helaas met 9 weken kan het niet op commando
) Een ouder stel stond erbij, kreeg bijna de wind van voren... Toen na afloop ruimde ik het dus op, nou toen kon het wel, maar anders... 
Had gelukkig een poepzakje meegenomen
Maar een blik dat ik kreeg toen hij zijn behoefte deed (helaas met 9 weken kan het niet op commando
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
-
Charella
-
petra2612
- Grote hondenneus

-
Iefke
-
petra2612
- Grote hondenneus

Ha, ha! Mijn man schrikt zich rot als we er nog een aap bij krijgen ookIefke schreef:Petra zegt;Waarom denk je dat we fokken en met de kleintjes op stap gaan........ hihi ja, al die aandacht werkt verslavend net als pupjes overigens
Jaja Petra nu komt de aap uit de mouw
3 Labradors, 1 Siberische poes (en 1 op komst), 7 koikarpers (ok is zijn hobby) maar een AAP!!!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
-
Iefke
Och een aap kan ook leuk zijn,
, maar je hebt gelijk, je moet een man nooit laten schrikken
, die kunnen namelijk niet zoveel tegelijk
, maar een lekkere beestenboel daar bij jullie gezellie. Als wij volgend jaar klaar zijn met ons bouwproject, dan willen we ook graag wat beestjes erbij nog, hebben nu een poes, haan en kippen, en Vida, waarmee wij ook in de toekomst graag een nestje zouden hebben. 
-
petra2612
- Grote hondenneus

Hoop dat Vida uitgroeid tot een gezonde labrador en je je droom met haar kan verwezenlijken.Iefke schreef:Och een aap kan ook leuk zijn,, maar je hebt gelijk, je moet een man nooit laten schrikken
, die kunnen namelijk niet zoveel tegelijk
, maar een lekkere beestenboel daar bij jullie gezellie. Als wij volgend jaar klaar zijn met ons bouwproject, dan willen we ook graag wat beestjes erbij nog, hebben nu een poes, haan en kippen, en Vida, waarmee wij ook in de toekomst graag een nestje zouden hebben.
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra