Trix maakt er een bende van!
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Trix maakt er een bende van!
Ik had vandaag erg gelachen om, en gereageerd in het topic:
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=71825" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou, daar ben ik voor gestraft hoor!
Wij hebben met Miep altijd op woensdagavond cursus. Trix blijft dan thuis en heeft een kong vol lekkers en een hele grote kauwstaaf.
De vorige 2 keer heeft ze zich daar prima mee vermaakt.
Vanavond was dat toch niet interessant genoeg. Mevrouw heeft namelijk de voorraadla open gemaakt en geplunderd.
Werkelijk! De hele keukenvloer lag bedolven onder de pasta's in alle vormen en kleuren, het zakje ongezouten cashewnoten was leeg, het bakje met 4 pitabroodjes leeg, een zak met ongeveer 4 plakjes brood leeg. Een halve zak paprikachips leeg. Alle zakjes waren los of kapot gescheurd!
Behalve de zoute chips is er verder niets echt schadelijks verorberd.
En nouja, ze was zo dolgelukkig toen we thuis kwamen dat ik er eigenlijk wel om moest lachen. Wel alles snel opgeruimd.
Als klap op de vuurpijl bleek de lamp boven de keukentafel ook nog eens stuk, maar of dat toeval is....?
De kong lag overigens nog vol lekkers op haar kussen...
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=71825" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou, daar ben ik voor gestraft hoor!
Wij hebben met Miep altijd op woensdagavond cursus. Trix blijft dan thuis en heeft een kong vol lekkers en een hele grote kauwstaaf.
De vorige 2 keer heeft ze zich daar prima mee vermaakt.
Vanavond was dat toch niet interessant genoeg. Mevrouw heeft namelijk de voorraadla open gemaakt en geplunderd.
Werkelijk! De hele keukenvloer lag bedolven onder de pasta's in alle vormen en kleuren, het zakje ongezouten cashewnoten was leeg, het bakje met 4 pitabroodjes leeg, een zak met ongeveer 4 plakjes brood leeg. Een halve zak paprikachips leeg. Alle zakjes waren los of kapot gescheurd!
Behalve de zoute chips is er verder niets echt schadelijks verorberd.
En nouja, ze was zo dolgelukkig toen we thuis kwamen dat ik er eigenlijk wel om moest lachen. Wel alles snel opgeruimd.
Als klap op de vuurpijl bleek de lamp boven de keukentafel ook nog eens stuk, maar of dat toeval is....?
De kong lag overigens nog vol lekkers op haar kussen...
-
speurneus carola
- Speurneus

ja dat gebeurt hier ook wel eens, ben stik benauwd om thuis te komen haha. ze gaan hier nu toch in de bench maar als ik wat langer ga werken kan dat natuurlijk niet, daarin hebben ze water ook dat heeft nl weinig zin, want het eerste wat ze doen allemaal is de waterbak oppakken, of ie nou vol is of leeg.
en in de keuken heb ik een schapenbak met een vlotter dus ze hebben altijd vers water. nu doe ik panelen van de puppyren maar voor de kastjes zetten, is ff werk, maar het scheelt me zenuwen en alles opruimen als ik thuiskom
en in de keuken heb ik een schapenbak met een vlotter dus ze hebben altijd vers water. nu doe ik panelen van de puppyren maar voor de kastjes zetten, is ff werk, maar het scheelt me zenuwen en alles opruimen als ik thuiskom
al me kinders uitgevlogen
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
sharon66057
- Speurneus

-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Het stomme was dat er boven de geplunderde la nog een la zit waar nog veeeel lekkerder spul in zit. Koekies, dropjes, zoet broodbeleg.
Maar waarschijnlijk was ze na de eertse al prop vol (gelukkig).
Vanaf nu zetten we de vuilnisbak er maar voor met het klepje de andere kant op.
Tja, aan Miep hebben we zo'n braaf hondje dus het is niet meer dan eerlijk dat Trix een grote muiter is
!
Maar waarschijnlijk was ze na de eertse al prop vol (gelukkig).
Vanaf nu zetten we de vuilnisbak er maar voor met het klepje de andere kant op.