Leuke locatie Landal Greenparks??
-
Veerle
Leuke locatie Landal Greenparks??
Wij willen in mei een midweek een huisje bij Landal huren. Dat hebben we al een paar keer gedaan en is prima bevallen. We zijn 2x naar de Veluwe gegaan, maar willen (uiteraard met hond) misschien een keer naar zee. Heeft iemand ervaring met Landal in Zeeland? Heb je daar behalve zee bv ook bossen in de buurt waar je kan wandelen? Limburg zou ook kunnen, als we maar lekker kunnen wandelen. Het noorden is voor ons wat te ver!
-
EricaM
- Speurneus

Ben 1x in Zeeland geweest bij Landal. Dat is wel al erg lang geleden, maar vond het niet helemaal geweldig daar. De zee was natuurlijk wel heerlijk dichtbij.
Limburg en Noord Brabant bieden meer groen. Zou ikzelf dus liever naar toe gaan. Zo heb ik de omgeving van Landal De Vers als super ervaren, alleen de huisjes zijn daar kwalitatief wel veel minder.
Wij zijn echte Landal liefhebbers. Hoge kwaliteit en redelijke prijs. Zeker als je voor de aanbiedingen gaat, of met airmiles gaat boeken. Toch vind ik tot nu toe de huisjes in het Noorden (Land van bartje), Oosten (overijssel/Twente div. parken) en de omgeving van de Veluwe het mooist.
Succes met zoeken. Waar je ook gaat, met je hondje is het altijd goed
Limburg en Noord Brabant bieden meer groen. Zou ikzelf dus liever naar toe gaan. Zo heb ik de omgeving van Landal De Vers als super ervaren, alleen de huisjes zijn daar kwalitatief wel veel minder.
Wij zijn echte Landal liefhebbers. Hoge kwaliteit en redelijke prijs. Zeker als je voor de aanbiedingen gaat, of met airmiles gaat boeken. Toch vind ik tot nu toe de huisjes in het Noorden (Land van bartje), Oosten (overijssel/Twente div. parken) en de omgeving van de Veluwe het mooist.
Succes met zoeken. Waar je ook gaat, met je hondje is het altijd goed
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Iefke
-
Veerle
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
Evro01
Wij gaan al jaren naar port zeelande eerst met de kids en nu ook met Max de zee is wel een stukje lopen maar je zit vlak bij de brouwersdam daar hebben ze een super strand tent en strand/water. huisjes bevallen prima, wij boeken altijd boven in het park daar zit je namelijk ook direct aan het water en ligt een strandje. Bos is hier niet erg veel maar daar staat zeeland ook niet echt bekend om... 
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
chantal