Soms is werken intens genieten!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Soms is werken intens genieten!

Ongelezen bericht door Pandora »

Vandaag moest ik werken en het beloofde een mooie dag te worden.
De pubers begonnen dus gisteren al te jengelen: "Brigitte, kunnen we niet een keer met de honden naar het strand? Dat doen we bijna noooooooooit!"
Vandaag dus wel! Bus volgeladen met pubers en honden en op naar de Galderse Meren :orange3:
Gelukkig waren wij niet de enigen die op dit idee waren gekomen dus het was er lekker druk maar erg gezellig.
De jongens vermaakten zich uitstekend met ballen het water in gooien voor Ramses, Pandora en nog wat andere honden. De meiden genoten van het mooie weer 8)
Heerlijk rondje om het water gelopen en intussen duizenden vragen beantwoord: Waarom is het water blauw? Zwemmen er ook vissen? En krabben? En haaien? Kan je hier ook zwemmen? Hoe koud is het water? Whaaaaa, wat is dat? :shock: (luchtbellen van een duiker) .... en ga zo nog maar even door :D
Tijdens het rondje om de plas kom je ook over een naaktstrandje. Wie ligt daar nu al in maart? ...toch zo'n 30-tal bloterds! Gillend en giechelend langs het naakstrand dus :lol:
Er moest er eentje plassen... bomen genoeg :) De één vond het reuze spannend om in de natuur te plassen de ander moest er niets van weten, stadkinderen :eusashhh:
Daarna heel de bubs weer ingeladen voor een rondje Mc Flurry en weer naar de groep.
We hebben een topmiddag gehad! :klasse:

Er zijn van die dagen dat werken meer weg heeft van intens genieten :hehehe:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Dat was zeker weten intens genieten. :)
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Kijk, dat is nog eens een leuk dagje werken :D
En Ramses en Pandora ook weer geluk!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Dat is nou nog eens een leuke baan :D Lekker met je hondjes op stap en toch aan het werk. Die doggies van jou treffen het maar met zo'n vrouwtje :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is nog eens een leuk dagje :D
Pandora
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Dat is nou nog eens een leuke baan :D Lekker met je hondjes op stap en toch aan het werk. Die doggies van jou treffen het maar met zo'n vrouwtje :wink:
Ik vind dat ik het ook enorm getroffen heb met twee zulke leukerds als honden :wink:
Afbeelding
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Ik zie het voor me met al die vragen, maar tjee wat een nare baan heb je op zo'n dag :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Lekker genieten zeg!

Op wat voor een groep werk je?
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Dat is echt genieten :D
Door je beschrijving zie ik je al helemaal lopen met de pubers langs het naaktstrand :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef:Ik zie het voor me met al die vragen, maar tjee wat een nare baan heb je op zo'n dag :lol:
Ja, echt heel vervelend! :D Ik had het er erg zwaar mee :(
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

kirsten&cacao schreef:Lekker genieten zeg!

Op wat voor een groep werk je?
Het is een groep voor licht verstandelijk beperkte jongeren, momenteel tussen de 14 en 18 jaar, met gedragsmoeilijkheden :)
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

renate schreef:Dat is echt genieten :D
Door je beschrijving zie ik je al helemaal lopen met de pubers langs het naaktstrand :lol:
Dat naaktstrand raakten ze ook niet over uitgepraat :D Ze vonden het smerig en raar (en nog heel veel andere dingen) maar intussen wel loeren naar die blote lijven :lol:
Afbeelding
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Onze middelste zoon Colin werkte bij Avelijn ook voor verstandelijke gehandicapte jongeren en had gezegd dat wij 2 honden hebben die ook van zwemmen houden dat wilde ze wel eens zien. Op een vrije dag ben ik naar hem toe gegaan met Keira en Tara en ze hebben zich voorbeeldig gedragen hebben hun zwemkunsten laten zien en daarna met zijn allen wezen wandelen. 1 Van de bewoonsters had wat lekkers laten halen voor de honden en een andere bewoner kreeg zijn ouders op bezoek maar ging toch liever met ons mee :wink: Hij werkt daar nu niet meer dus ben er niet meer geweest maar was erg leuk en dankbaar om te doen :)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

ElisabethErnstDave schreef:Onze middelste zoon Colin werkte bij Avelijn ook voor verstandelijke gehandicapte jongeren en had gezegd dat wij 2 honden hebben die ook van zwemmen houden dat wilde ze wel eens zien. Op een vrije dag ben ik naar hem toe gegaan met Keira en Tara en ze hebben zich voorbeeldig gedragen hebben hun zwemkunsten laten zien en daarna met zijn allen wezen wandelen. 1 Van de bewoonsters had wat lekkers laten halen voor de honden en een andere bewoner kreeg zijn ouders op bezoek maar ging toch liever met ons mee :wink: Hij werkt daar nu niet meer dus ben er niet meer geweest maar was erg leuk en dankbaar om te doen :)
Leuk! :D
Ik heb ook echt een superleuke baan! Niet altijd gemakkelijk, ik grap wel altijd dat ik mijn geld verdien met slapen, tv kijken en koffiedrinken maar zo is het natuurlijk niet. Maar het is wel echt werk waar ik veel voldoening uit haal en waar ik echt mijn talenten in kwijt kan. Die 'rotpubers' zijn eigenlijk lieverdjes met een grote waffel! :knuffel:
Afbeelding
Plaats reactie