Zo trots op mijn mannen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Zo trots op mijn mannen

Ongelezen bericht door renate »

Mijn moeder paste vandaag op het kindje van mijn stiefzus ( niet echt stiefzus maar ze heeft bijna 2 jaar bij mijn ouders thuis gewoond dus is echt een deel van ons gezin geworden ). Op een gegeven moment moest mijn moeder eigenlijk even weg en vroeg of ik even op kon passen. Tja daar zat ik dan... 3 jarig jongetje bij me en ik moest de honden nog uit gaan laten... mmmmhhh wat te doen, wat te doen :confused:

Toen besloten om hem mee naar mij te nemen en de honden samen uit te laten ( wel de honden om de beurt anders is het geen doen en kom ik handen te kort :D ). Dus Bram ( zo heet het jongetje ) in de gang op de trap laten zitten zodat ik eerst Ghost kon halen en aanlijnen. Aangezien mijn mannen iedereen leuk en lief vinden die op bezoek komen en dan best druk zijn vond ik dit het verstandigste zodat hij niet meteen overdonderd werd.
Ghost mee de gang in en daar gingen we met zijn 3en. Ghost aan de ene kant en bram aan de andere kant :D Onze Dh was net zo groot als Bram dus dat was echt een leuk gezicht.
Op het veld aangekomen wilde Bram over het gras rennen, dat mocht als hij maar in de buurt bleef. Komt hij ineens aangerend en zegt "hondje pakken" en hangt zo bij Ghost om zijn nek :dom: Gelukkig vind Ghost kinderen heel lief en accepteerd dat maar ik kon mijn eigen wel voor mijn kop slaan dat ik het niet eerder door had.
Maar daar stonden ze samen, Bram Ghost aan het kroelen en aaien en Ghost met zijn kop laag en kusjes aan het uitdelen, en dat staartje bleef maar kwispelen :verliefd1:

Daarna Basco gehaald. Die was helemaal blij dat hij mee mocht en stond druk te piepen en janken :D Dus Bram wilde het hondje wel troosten. Geeft die Basco een aai over zijn rug heen waarop Basco een pootje aan hem gaf :verliefd1:
Met Basco dezelfde wandeling gemaakt als we met Ghost deden.
Eenmaal terug wilde Bram niet in de gang wachten maar liep zo mee naar binnen toe :D Het mannetje durfde wel met 2 honden die zo groot als hij zijn :D
Om de honden rustig te houden gaf ik ze beide een koekje ( een normaal droog biscuitje ) en ja die wilde Bram ook wel :D

Ghost die ging er natuurlijk meteen heen en pakte zo dat koekje af :shock: Hij deed wel heel voorzichtig maar dat vond Bram niet leuk en stond mij heel beteuterd aan te kijken. Toen wilde Bram wel even op de gang wachten, dus ik de honden nog een koekje gegeven en ook voor Bram een nieuwe gepakt.

Ze zijn niet echt aan kinderen gewend maar steeds als ze ermee in aanraking komen zijn ze zo lief voor vandaar dat ik het ook wel vertrouwde om Bram mee te nemen anders had ik dat natuurlijk niet gedaan.

Ik ben zo trots dat mijn mannen het zo goed gedaan hebben en zo lief waren :verliefd1:
Nu nog het koekjes pikken afleren :oops:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Leuk verhaal en je kan zeker trots zijn.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Leuk verhaal! Jouw mannen zijn toppertjes! :applaus:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed van jou mannen! :D
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Jouw mannen zijn kanjers! ( Maar dat wist je al :D ). En Ghost? Die leert dat koekjes afpakken nog wel af. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
renate
Speurneus
Speurneus

bedankt allemaal, ik wist dat ze lief waren maar ze waren ook zo super geduldig en tollerant en met kinderen is het altijd spannend maar ze deden het zo fantastisch.

@Els Ik denk ook wel dat hij het af zal leren inderdaad maar dat zal pas zijn als we zelf kinderen hebben denk ik want dan leert hij daar nog beter mee omgaan. En tot die tijd... kinderen met lekkers uit de buurt houden :D
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

ah :verliefd1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Goed zo Basco en Ghost :applaus:
Op een of andere manier voelen ze toch altijd aan als ze voorzichtig moeten zijn.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
renate
Speurneus
Speurneus

Bedankt voor jullie leuke reacties :D
Basco heeft dat nog niet helemaal door dat hij voorzichtig moet zijn, hij heeft een tijdje geleden een kindje bijna omver gesprongen in het losloop veld omdat hij de moeder wilde begroeten :oops: Basco negeert kinderen ( hij vind ze wel leuk en lief maar weet niet goed wat hij ermee moet, net als met puppies en gaat hij maar negeren :D )
Ghost die is veel voorzichtiger, als een kindje hard gaat lachen dan gaat hij op zijn rug liggen en pootjes geven :verliefd1:
renate
Speurneus
Speurneus

Maandag mag ik weer oppassen op Bram en dan komt hij de hele ochtend bij ons thuis :D Mocht ik dan de honden te druk vinden of merken dat de honden last hebben van hem dan gaan we als nog in het huis van mijn moeder zitten maar anders gewoon lekker in mijn eigen huis en weer samen de honden uitlaten.
Ik zal dan ook een foto proberen te maken van Bram met mijn jongens :D
Plaats reactie