Toen besloten om hem mee naar mij te nemen en de honden samen uit te laten ( wel de honden om de beurt anders is het geen doen en kom ik handen te kort
Ghost mee de gang in en daar gingen we met zijn 3en. Ghost aan de ene kant en bram aan de andere kant
Op het veld aangekomen wilde Bram over het gras rennen, dat mocht als hij maar in de buurt bleef. Komt hij ineens aangerend en zegt "hondje pakken" en hangt zo bij Ghost om zijn nek
Maar daar stonden ze samen, Bram Ghost aan het kroelen en aaien en Ghost met zijn kop laag en kusjes aan het uitdelen, en dat staartje bleef maar kwispelen
Daarna Basco gehaald. Die was helemaal blij dat hij mee mocht en stond druk te piepen en janken
Met Basco dezelfde wandeling gemaakt als we met Ghost deden.
Eenmaal terug wilde Bram niet in de gang wachten maar liep zo mee naar binnen toe
Om de honden rustig te houden gaf ik ze beide een koekje ( een normaal droog biscuitje ) en ja die wilde Bram ook wel
Ghost die ging er natuurlijk meteen heen en pakte zo dat koekje af
Ze zijn niet echt aan kinderen gewend maar steeds als ze ermee in aanraking komen zijn ze zo lief voor vandaar dat ik het ook wel vertrouwde om Bram mee te nemen anders had ik dat natuurlijk niet gedaan.
Ik ben zo trots dat mijn mannen het zo goed gedaan hebben en zo lief waren
Nu nog het koekjes pikken afleren