WOBBE terug puppy ?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

WOBBE terug puppy ?

Ongelezen bericht door wobbetje »

Wobbe had gisteren een verschrikkelijk aandachtsprobleem.
Tijdens het wandelen bvb vond hij niets leuker dan vanalles te willen opeten. En daar meneer tegenwoordig ongeveer 5 meter achter mij aan sjokt heeft hij natuurlijk de weg vrij om zich kostelijk te amuseren. :twisted:
Papiertjes, een oud vermolmd stokje, een opgedroogd paardenvijg, een stukje plastic .... nog erger dan een puppy ! Daarna in de tuin heeft hij dan ook nog twee maal een kattenstr.... opgegeten en toen vond ik de maat eigenlijk wel vol ! Misschien wat last van een midlifecrisis of gewoon lentekriebels of misschien beleeft hij gewoon zijn derde jeugd of zo.... Ik kom in elk geval nog steeds ogen tekort hoor voor mijn toch wel o zo lieve knuffelbeer...... :verliefd1:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

:lol: Ik moest wel heel erg lachen om die oude Wobbe van je :lol:
Het is wel lastig natuurlijk dat hij weer alles pakt maar aan de andere kant natuurlijk ook geweldig om te zien hoe je oudje bezig is
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Inderdaad een midlifecrisis hahahah :wink:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

herkenbaar ja.. hier ook zo'n schlemiel. Ik weet tegenwoordig precies waar ik op moet letten. En dan die kop erbij! Eten? nee hoor, ik snuffel alleen *slik* :lol:
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Haha geweldig hoe je het hier schrijft :lol:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D Herkenbaar.. Ook hier een lab die aan zn 3e jeugd bezig is :shock: en waar dus weer vollop mee gewerkt moet worden om hem weer in het gareel te krijgen. Dacht ( en hoopte) dat we die fase nu echt wel achter ons hadden gelaten, maar helaas.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Evro01

Ongelezen bericht door Evro01 »

3e puppy fase ojee!! met muilkorf op naar buiten moet je ook niet willen maar een alleseter lijkt me ook niet goed voor de gezondheid.....
Plaats reactie