Waarom vond ik een labrador ook al weer zo leuk????

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Kristel

Waarom vond ik een labrador ook al weer zo leuk????

Ongelezen bericht door Kristel »

Pasja is een echte alles eter en viespeuk... Dode beesten zijn voor haar bonbons, kattenpoep is voor haar een toetje!
Zondag hebben we even heerlijk gewandeld hier in de buurt.
Het was echt super mooi weer, dus volop genieten! Tot zover...
We kwamen zo af en toe andere honden tegen en Pasja komt dan na wat strubbelingen toch redelijk goed mee.
Behalve als mevrouw iets 'lekkers' vind, dan is het toch een stuk lastiger.

We kwamen aan de praat met een mevrouw die ook een zwarte labrador had en hadden even niet in de gaten dat Pasja met dr kop in de bosjes en kont in de lucht heerlijk van 'iets' aan het genieten was...
Na een paar keer roepen kwam ze toch aangehuppeld en gaf ik haar een snoepje als beloning.
De lucht die toen uit haar bek kwam was niet te harden.... :kots: :kots: :kots:
Ben toen even met mn vriend naar plaats delict gelopen en daar lag dus een hoop aangevreten poep...... met een prop WC papier ernaast.
We waren allebei even stil geloof ik :kots: Ieeuuuuwwww!!!!!!!!!!!!!!!
Bah bah bah.... gelijk naar huis gereden met ramen open want de lucht was niet te harden. Thuis haar goed laten drinken en onder de douche even flink afgepoeld..
Wilde die avond even geen kusjes van dr ieuw.. :eusashhh:

Ja dat zijn van die momenten... Waarom ook alweer een labrador?
Maar als ik in haar poppen oogjes kijk weet ik het weer.... zou haar niet meer kwijt willen :verliefd1: ondanks haar vieze streken....
Laatst gewijzigd door Kristel op 28 mar 2011, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Haha, ook hier was zo een onbewaakt moment... En Tabor leek het vna een afstand te ruiken :roll: vieze katten poepjes :mad:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Ja hoor, hier nog iemand die vanmiddag met een paar verschrikkelijk meurende honden in de auto zat op weg naar huis. Gisteren, zondag, een prachtige wandeldag voor de hele familie, dus dan weet ik eigenlijk al wat me op maandag te wachten staat... het hele bos vol met mensenpoep, te lokaliseren aan de witte papiertjes ernaast. Zelfs vieze luiers liggen er in de bosjes :evil:
Op zo´n maandag moet ik ogen in mijn rug hebben. Steeds gaan die neuzen de lucht in en willen ze de bosjes inschieten. En als je niet uitkijkt, gaan ze er nog in liggen rollen ook. Dat is helemaal om over je nek te gaan :kots:
Veel mensen schijnen er last van te hebben, dat ze moeten poepen zodra ze in het bos lopen. (Ook familieleden van mij hebben dat rare verschijnsel :? ) Ik begrijp daar helemaal niks van :confused:

Hanneke
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Laboriginals schreef:Ja hoor, hier nog iemand die vanmiddag met een paar verschrikkelijk meurende honden in de auto zat op weg naar huis. Gisteren, zondag, een prachtige wandeldag voor de hele familie, dus dan weet ik eigenlijk al wat me op maandag te wachten staat... het hele bos vol met mensenpoep, te lokaliseren aan de witte papiertjes ernaast. Zelfs vieze luiers liggen er in de bosjes :evil:
Op zo´n maandag moet ik ogen in mijn rug hebben. Steeds gaan die neuzen de lucht in en willen ze de bosjes inschieten. En als je niet uitkijkt, gaan ze er nog in liggen rollen ook. Dat is helemaal om over je nek te gaan :kots:
Veel mensen schijnen er last van te hebben, dat ze moeten poepen zodra ze in het bos lopen. (Ook familieleden van mij hebben dat rare verschijnsel :? ) Ik begrijp daar helemaal niks van :confused:

Hanneke
Nee.... daar begrijp ik ook helemaal niets van! Wat ranzig :kots:
Plassen als je heeeeeel nodig moet.... oke :oops: , maar iets anders...? NOT DONE En vieze luiers gaan gewoon mee tot aan een prullenbak, en anders thuis in de prullenbak.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Nee, idd... ik ga ook niet de bossen in met een toiletrol in mijn zak :D
Moet er niet aan denken om op een hoop rode mieren te moeten gaan zitten poepen :shock:

Maar ook hier herkenbaar. Keo heeft nu 2x mensenpoep gevonden, te herkennen aan papier en tissues, en 1x gelukt om er van te vreten :kots:
Gelukkig is hij er niet ziek van geworden.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

De wielrenners zijn er weer! en dus ook de mensenpoep; een ware delicatesse voor Jamie :oops: gatver de gatver....
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

Pff en ik maar denken dat Kelly de enigste was :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Aaaahhhh gatsie, ik vind het al zo vies als Zyva hondenpoep eet, laat staan mensenpoep! We zijn het nog niet tegen gekomen, maar Zyva kennende zal ze dat ook heerlijk vinden ben ik bang :?
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Aaaah gadverdegadver!
Ik heb ook altijd het idee dat mensen denken voordat ze van huis gaan, 'Oh ik moet nodig maar ik wacht wel tot we in het bos zijn'.

Smeerlappen :mad:
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Bah zo vies dat mensen dat doen!! :?
Hopelijk is de lucht nu weer weg 8)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Gatver de gatver wat is dat toch vreselijk,maar hier ook eentje die poep vreet. :kots:
Voor zover ik het heb kunnen zien geen mensenpoep.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Getver. Maar voor mij ook weer geruststellend dat Chester niet de enige is die poep zo lekker vind. Sommige drollen blijven netjes liggen maar andere weer.........hapslikweg ! En inderdaad zijn er op sommige plekken ook andere "drollen" . Wij lopen af en toe in een bosje en daar zijn veel vissers en ja.....die moeten ook af en toe...... Chester kwam ook een keertje uit de bosjes en ik keek daar en inderdaad, ik zag wel dat dit geen hondendrol was :kots: :kots:
En toch............ blijf ik de Labrador een geweldige en superlieve hond vinden en ik wil hem voor geen geld inruilen !
Evro01

Ongelezen bericht door Evro01 »

ok weer wat geleerd labradors die poep eten! is het echt een labrador ding of een honden ding? En inderdaad wat een viezeriken, ik ben blij dat wij hier in de buurt een hoop bos hebben waar zelden tot nooit mensen komen, wij kiezen nu al voor deze onbekende routes en dat zullen we straks met Max zeker blijven doen!
Simoon

Ongelezen bericht door Simoon »

:kots:
Kristel

Ongelezen bericht door Kristel »

Fjuuww!!! Pasja is dus niet de enige... :)
Geruststellend!
Plaats reactie