Senna bij de buren onder de draad

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
saartjeee

Senna bij de buren onder de draad

Ongelezen bericht door saartjeee »

Ooooh verschrikkelijk!
Onze buurman heeft direct achter zijn huis een redelijk lap grond..
Nou moet ik zeggen, wij ook.. maar dat ligt niet direct achter ons dus dan moeten we eventjes paar 100 meter lopen :?
Senna vond natuurlijk de struik, en alles wat daar lag wel erg interessant.. en dat net op een moment dat ik haar even los had lopen.. Gaat ze me onder de draad door, dus ik roepen, roepen, enthousiaste bewegingen.. gelukkig dat ze een klein stukje mijn kant op kwam waardoor ik haar gelijk aan haar bandje kon vast pakken!!!!

Ik was echt zoo geschrokken, mijn buurman was ook niet thuis dus kon niet even roepen, meneeeeer help, mijn puppy!!! :lol:

Maar wat nou zo zielig was, is dat ik de draad van de afrastering omhoog moest trekken en met de andere hand toch echt Senna aan haar bandje er onderdoor trekken :( Want ze protesteerde echt even toen ik haar via haar eigen weg terug wilde laten komen..
Nou ja, omdat ik bang was haar anders kwijt te zijn heeft ze heel even een eng momentje moeten mee maken met haar 8 weken oud zijn.. mja, hopelijk is ze dat snel vergeten en vind ze me dadelijk als ze weer wakker wordt weer net zo lief als een paar uurtjes geleden :)
Vond het alleen erg rot voor der :-( Maar baasje is allang blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd!!

Weer wat geleerd vandaag!! :applaus:
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Schrikken hoor, ze zijn zo vlug die kleine rakkers :wink:
Geniet er maar van ze zijn zo groot :lol:
:blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
saartjeee

Ja, en als ze groot is, kan ze in ieder geval niet meer door die gaten van de draad kruipen!! :D

zucht, hihi :roll:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Nou, als dit het ergste trauma is wat ze gaat oplopen.... :wink: , dan komt het vast nog wel goed met haar. Maar ik snap je wel hoor, ze is nog zo klein!
saartjeee

Haha, kan het erger dan? 8) :wink:

Ja, het kleine meisje weet niet wat haar overkomt, maar goed.. vooral dan niet te zielig voor haar vinden, want dat pakt ze vast en zeker op en is ze dadelijk ook heel zielig..

Gewoon denken "Niks aan de hand!!!" hihi :roll: :D
Evro01

Ongelezen bericht door Evro01 »

goed gehandeld toch? ik denk dat senna door jou snelle actie niet eens weet wat er is gebeurd (kan hij er ook geen traumas aan over houden toch) .
saartjeee

Evro01 schreef:goed gehandeld toch? ik denk dat senna door jou snelle actie niet eens weet wat er is gebeurd (kan hij er ook geen traumas aan over houden toch) .
Ik hoop het! Maar ga van één keer zo'n situatie uit dat ze er inderdaad geen angst voor krijgt. Moet ik het alleen niet nu nog 4x laten gebeuren :D
Maar daarom heb ik er wel van geleerd, op dat stukje gaat ze gewoon aan het riempje mee! :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gelukkig kon je haar nog net pakken :)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik kan mij goed indenken in de situatie. Toen Max klein was, zijn mij ook zo'n dingen overkomen. Bijvoorbeeld dat ik opeens op een pootje stond :? Wat voelde ik mij schuldig! Na een slaapje was hij het alweer vergeten.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
lisette
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door lisette »

Jeetje dat zal wel schrikken zijn inderdaad! Gelukkig maar dat ze terug kwam en ik denk niet dat ze er wat aan zal over houden hoor!
Groetjes,

Lisette
Plaats reactie