op bezoek bij tante Michelle en konijn Noa

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

op bezoek bij tante Michelle en konijn Noa

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Mijn zusje heeft sinds een aantal maanden een schat van een konijn, Noa. In de eerste instantie voelde mijn zusje er niets voor om Max met Noa te laten kennismaken, omdat Max nogal druk is. Mijn zusje is daarnaast ook bang voor Max. Een tijdje geleden kwam ze echter zelf met het idee om beide dieren te laten kennismaken. Max en Noa hebben zich nu al twee keer gezien en gisteren was de derde keer. Michelle had ons en Max uitgenodigd.
Nou, wij hadden verwacht dat wij misschien een halfuur of een uur daar zouden zijn en dat we dan weer naar huis moesten gaan, omdat Max te graag naar het konijn wil, maar niets was minder waar. Uiteraard was Max volledig enthousiast toen hij mijn zusje en konijn zag, maar gaandeweg de avond werd hij rustiger en konden wij hem zelfs de riem afdoen (wij doen hem de riem om, zodat wij kunnen corrigeren als hij het konijn iets wil doen). Max vindt Noa helemaal leuk en staat de hele tijd te kwispelen als hij haar mag aanraken. Hij is wel een beetje ruw...hij duwt zijn snoet in de vacht van de konijn en gaat dan een beetje porren. De konijn is niet bang voor hem en zelfs mijn zusje gaf alleen maar complimenten over het gedrag van Max. Ze gaf aan Max een heel lieve en prettige hond te vinden. Ze durfde hem zelf een beloning te geven (normaal durft ze dit niet, omdat ze bang is dat Max zal bijten) :klasse:
Kortom: missie geslaagd!
Goed gedaan Max :applaus:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Wat leuk. Goed gedaan Max :klasse:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:applaus: goed gedaan hoor Max
Keo wordt veel te opgewonden van ons konijn, dus daar blijft voor de veiligheid altijd maar een hekje tussen :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Wat goed! Jesse gaat bijna hyperventileren van konijnen!
(en dat terwijl ik de eerste 6 maanden van zijn puppentijd,dat hij bij mij was, ook een konijn had..)
En zo dus twee vliegen in één klap...En je zus is minder angstig en een leuk vriendje erbij... :klasse:
Nu nog foto's.... :wink:
Veerle

Ongelezen bericht door Veerle »

O wat goed! Mojo rent in het bos, als hij de kans krijgt, achter de konijnen aan dus die zou daar denk ik niet zo goed mee om kunnen gaan :wink:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super zeg! :D
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat je zus ook een stapje dichter bij Max is gekomen. :klasse:
Afbeelding
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wat zijn zeg super!
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Na ja zeg, mijn mond valt open,
niet van het gedrag van Max, dat is natuurlijk een superhond die af en toe alleen maar ondeugend is en bananen in zijn oren heeft (gelukkig maar, anders was het geen echte Lab), maar meer over hoe je zus zich gedraagt ten opzichte van Max.
Nog niet zo lang terug had ik begrepen dat dit geen succes-combi was, en nu lijkt het erop dat zuslief Max zelfs een beetje aardig gaat vinden.
Super hoor Marjolein, dat moet een geweldig gevoel zijn.
(Misschien kan je je moeder ook een konijn kado doen, die moet nog over de streep?) :wink:
Marlies

Ongelezen bericht door Marlies »

Wat leuk dat ze goed met elkaar overweg kunnen!
Ik hoop dat mijn labje ook de konijnen leuk vind ;)

Alleen denk ik dat ik uit moet kijken dat mijn konijnen haar niks aandoen haha.
Als ze het niet leuk meer vind bijt ze namelijk naar honden en katten... :(
Plaats reactie