Van woensdag op donderdag moest ik er 's nachts 2x uit want mevrouw had echt spuitpoep
Van zaterdag op zondag weer 2x moeten opstaan.
Van zondag op maandag weer 2x moeten opstaan; mevrouw wou de 2de keer niet meer in haar "vuile" toilet poepen (ondanks reiniging) dus ben ik van 2:30u tot 3:10u met Ol gaan wandelen
Vannacht (dus van maandag op dinsdag) moest ik er gelukkig maar 1x uit.
Overdag heeft Ol geen diarree maar ja, zij eet rauw en moet daardoor sowieso gemiddeld maar 1x/dag poepen, dus overdag poept ze nu niet meer.
Ol is heel levendig en drinkt/plast voldoende enz., dus voor de rest geen rare tekenen.
Ben haar altijd gewoon eten blijven geven maar vanmorgen toch maar eens enkel een eitje gegeven ...
'k Was/'k Ben toch wel wat ongerust dus ik heb net de DA gebeld.
In de bijsluiter van de kennelhoestprik staat niets vermeld van diarree maar ja, 't is niet volledig uitgesloten dat het daar niet van komt natuurlijk.
Het is ook wel erg warm buiten en Ol kan moeilijk haar gading vinden, ook hier binnen ...
Ook weet ik sinds vorige week dat ik vanmiddag naar een belangrijk gesprek mag en ik ben hiervoor zenuwachtig ... Misschien kopieert ze me want dat doet ze vaker (mijn spiegeltje smiegeltje).
Volgens de DA moet ik haar straks gekookte rijst geven samen met gewone voeding (vlees dus) en verder nog 5 dagen afwachten. Als het dan nog niet beter is, moet ik langskomen.
Ik hoop dat mevrouwtje snel beter wordt want 'k ben toch wel wat ongerust (en ook lichtjes gesloopt van het vele opstaan 's nachts).
Wat kunnen wij toch ongelooflijk veel houden van en inzitten met onze woefjes hé