Gister was ik met Jim nog bij de dierenarts, ivm zijn kaak, ook ik verval van het een in het ander
Mank
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Mank
Eigenlijk zag ik net het topic over brutus maar wil toch ook even mijn verhaal kwijt.
Gister was ik met Jim nog bij de dierenarts, ivm zijn kaak, ook ik verval van het een in het ander
Vanmorgen haal ik Jim uit zijn bench en ga zijn ochtend rondje doen, dacht wat loopt hij vreemd, zijn rechterachterpoot loopt mank, hij lijkt er geen pijn van te hebben, maar hij loopt heel vreemd trekt em afentoe een beetje op, ene moment lijkt het iets beter te gaan dan het andere moment. Ik ben zo geschrokken
De dierenarts vroeg al of hij druk had gespeeld maar nee juist gisteren haast helemaal niet gespeeld. Jim is pas 7 maanden, groeipijnen doen zeer lijkt me toch...? Jim lijkt geen pijn te hebben, kan vanmiddag kw voor 3 naar de dierenarts, jeetje wat ben ik zenuwachtig..........

-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
Brutus
-
Iefke
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Dinie
- Speurneus

- roxy
- Middelgrote hondenneus

Ben net terug van de dierenarts, ze denkt aan het voelen dat hij zijn kniebanden heeft verrekt, hij moet tien dagen rustig aan doen alleen p&p rondjes dus eigenlijk, niet spelen en veel rust. Hij had al pijnstillers voor iets anders dus dat kan gewoon doorgaan. Als het na tien dagen niet beter is dan moeten er foto's gemaakt worden, onder een roesje Jim is erg beweeglijk, maar er komt geen grom of bijt uit, kan er meteen naar zijn kaak gekeken worden want ook dat moet tegen die tijd echt over zijn. Wat een zorgen om zo'n lieverd, had het liever zelf.
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Hopen dat de rust hem goed doet. Beterschap.....

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
rimanime
- Speurneus

Ik ben benieuwd........
Dit bericht mag verwijderd 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Lief bedankt allemaal voor de beterschappen
is jullie hondje ook zo zielig als het wat heeft, my god als ik naar hem kijk kan ik al
gewoon omdat ie zo lief zielig is
hoe moet ik het zeggen, nou jullie weten het vast wel. Net een p p rondje gedaan maar dat vind hij veelste kort en poept dus gewoon niet, normaal duurt het ook altijd even voordat hij "het"lol doet dus nu denkt hij ja daaaaaaaaaaag verderop pas hoor.
Ben erg benieuwd hoe het met brutus gaat ook.
Ben erg benieuwd hoe het met brutus gaat ook.