Wat denken jullie over de foto!!!

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Guus

Wat denken jullie over de foto!!!

Ongelezen bericht door Guus »

Onze Guus is terug van ze weekje logeren,
in vorig topic had ik al gezegd dat ik er erg bezorgd was om
hem weg te doen.... ik krijg steeds meer het idee dat het
niet voor niks was. :cry:

Mijn kleine snerk is altijd erg blij en enthousiast....
nu hebben we hem weer thuis,
Die arme ziel is bang, schuw, angstig, heeft een litteken op ze
lip die hij niet had, en een zere staart met kleine knik erin en
wat je hier op de foto ziet,..... helemaal beurse plek op ze kin met open plekken,

Me zwager vertelde dat ze hem hard hadden aangepakt, omdat
hij niet luisterde en geen manieren had :confused: weet niet wat hard is.
maar dit is echt vreselijk.. vind het vreselijk...... Guus lag bijna onder een auto, omdat ze de poort niet dicht hadden.... vervolgens zei hij dat hij hem heeft laten lopen op straat omdat hij niet achter een hond aan gaat :confused: niet goed wijs....

Guus gaat daar uiteraard niet meer heen, maar wat moet je hiermee.

Ik ben nu (net als altijd) erg lief voor hem... hij is helemaal zielig.... me arme lieve Guus.....

Hier dan de foto.... dit is toch geen ontsteking,.,,, maar gewoon beurs en opgezwollen.......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ben benieuwd na jullie mening.......

Misschien een rare vraag... maar trek hij wel weer een beetje bij?
Of zal hij nu schuw en bang blijven.....

Alvast bedankt...
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oh wat naar om zo thuis te komen en je hondje dan zo aan te treffen :(

Ook mijn hond zou daar niet meer heengaan als hij zo thuis zou komen! En hard aan moeten pakken omdat? Sorry, maar mijn nekharen gaan heirvan overeind staan :oops: Tis nog zo'n jonge hond die ook nog "in de leer is".
Hopelijk komt het na lekker veel knuffelen en teutebellen weer goed en hopelijk is Guus dan gauw de oude!
En mocht je ooit nog eens oppas zoeken? Ik weet niet precies waar jullie wonen? Ik woon zelf in Wormerveer (ook in Noord-Holland), maar als het alleen aan mij lag zou hij gerust hier lekker mogen komen logeren (moet dan wel overlegt worden met vriendlief :oops: :wink: ). Maar ik vind dit wel echt sneu om te lezen :(
Guus

daantjuh85 schreef:Oh wat naar om zo thuis te komen en je hondje dan zo aan te treffen :(

Ook mijn hond zou daar niet meer heengaan als hij zo thuis zou komen! En hard aan moeten pakken omdat? Sorry, maar mijn nekharen gaan heirvan overeind staan :oops: Tis nog zo'n jonge hond die ook nog "in de leer is".
Hopelijk komt het na lekker veel knuffelen en teutebellen weer goed en hopelijk is Guus dan gauw de oude!
En mocht je ooit nog eens oppas zoeken? Ik weet niet precies waar jullie wonen? Ik woon zelf in Wormerveer (ook in Noord-Holland), maar als het alleen aan mij lag zou hij gerust hier lekker mogen komen logeren (moet dan wel overlegt worden met vriendlief :oops: :wink: ). Maar ik vind dit wel echt sneu om te lezen :(

Wij wonen in Krommenie :wink: dus dat is wel goed :D manlief heel lief :verliefd1: aankijken!!!!
we kunnen trouwens wel een keer in het wormerveer park wandelen!?!?!?

Mijn haren trekken niet meer bij hoor :wink: vreselijk dit! wat ze met Guusje gedaan hebben..... Zo zielig Guusje....

Ze vonden dat Guus alles al moest kunnen... netjes naast en alles volgens boekje doen :wink: lukt niet bij labjes :D
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Dat klinkt wel heel ernstig hoor! Maar heb je van te voren dan nooit gekeken hoe ze met je hond omgingen?
Ik laat mijn hond alleen achter bij mensen van wie ik zeker weet dat ze hetzelfde over opvoeding etc. denken.
En een knik in zijn staart? Ik zou als ik jou was morgen eerst eens naar de dierenarts gaan, dit is echt niet normaal. En daarna nog eens een goed gesprek met je zus en zwager, en dan nooit maar dan ook nooit meer je hond bij hen achter laten!!!
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Ik zou desnoods rontgen foto's laten maken!
Te erg zeg.. Kende je die mensen niet goed dan?
Afbeelding
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Guus schreef: Wij wonen in Krommenie :wink: dus dat is wel goed :D manlief heel lief :verliefd1: aankijken!!!!
we kunnen trouwens wel een keer in het wormerveer park wandelen!?!?!?

Mijn haren trekken niet meer bij hoor :wink: vreselijk dit! wat ze met Guusje gedaan hebben..... Zo zielig Guusje....

Ze vonden dat Guus alles al moest kunnen... netjes naast en alles volgens boekje doen :wink: lukt niet bij labjes :D
Oh dat is echt om de hoek!!!! Wat leuk :D Lijkt me idd wel leuk om een keertje af te spreken in het park:) Mijn vriend komt daar bijna iedere zondag, nj dat zeg ik nu. Sinds kort hebben we in het twiske een strandje ontdekt, ook niet te ver lopen en heeeeeeerlijk kunnen zwemmen. Onze stoere Tabor heeft daar dus voor het gezwommen van de week :verliefd1: Dusja dat is momenteel dé plek :klasse:
Dus misschien niet iedere week meer, maar we komen er nog wel regelmatig hoor :wink:

Thja, het zijn natuurlijk ook maar dieren en dan ook nog eens snel/dol enthouastiaste (Tabor tenminste :lol: ) honden :) Maar ook bij labjes kan het hoor, het kost alleen nog (bij Tabor tenmisnte) oefening, het moet ook inslijten??? En dat gaat niet van de een op de andere dag..

Maar ik hoop dat Guus weer gauw bijtrekt en dan kunnen we wel een keertje afspreken :)
Guus

doggie schreef:Dat klinkt wel heel ernstig hoor! Maar heb je van te voren dan nooit gekeken hoe ze met je hond omgingen?
Ik laat mijn hond alleen achter bij mensen van wie ik zeker weet dat ze hetzelfde over opvoeding etc. denken.
En een knik in zijn staart? Ik zou als ik jou was morgen eerst eens naar de dierenarts gaan, dit is echt niet normaal. En daarna nog eens een goed gesprek met je zus en zwager, en dan nooit maar dan ook nooit meer je hond bij hen achter laten!!!
Ja natuurlijk heb ik dat gedaan, ze hebben zelf altijd honden gehad...
het is de broer van mijn man... en ik ga idd.. morgen een afspraak maken bij de DA.... Guus gaat daar nooit maar dan ook nooit meer heen.... ik kan ook gewoon niet begrijpen waarom iemand dat zo doet.
Guus

Kyra schreef:Ik zou desnoods rontgen foto's laten maken!
Te erg zeg.. Kende je die mensen niet goed dan?
ik ken ze wel goed... had dit ook niet verwacht.. :(
morgen DA bellen... arme Guus...
Guus

@ daantjuh85

het is wel een toestand met Guusje... arm beest.. :cry:

Lijkt me gezellig een keer een rondje in het park! '
PB je wel een keer van de week om ff rondje te doen :wink:
gezellig :)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Guus schreef:@ daantjuh85

het is wel een toestand met Guusje... arm beest.. :cry:

Lijkt me gezellig een keer een rondje in het park! '
PB je wel een keer van de week om ff rondje te doen :wink:
gezellig :)
Helemaal leuk hoor :wink:

Succes morgen bij de dierenarts (lijkt me niet onverstandig om hem idd even na te laten kijken), hoop niks ernstigs en dat het met veel liefde weer goedkomt :knuffel:
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Dit is toch niet normaal. Als mijn zus zoiets zou flikken, dan was ik nog niet klaar met haar. Zijn ze helemaal !#$@!%#.

Of het gedrag weer bijtrekt en hoe je daarmee om moet gaan, zou ik je niet kunnen zeggen. Wel wil ik je heel veel sterkte wensen.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Ach wat sneu nou :( en je had er al zo'n moeite mee hem uit logeren te laten gaan :? Ik zou inderdaad even naar de DA gaan, zeker ook voor je eigen gemoedsrust. Ik hoop dat het met een hoop positieve aandacht en beloning weer goed gaat komen met je manneke.
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Guus

Desiree schreef:Dit is toch niet normaal. Als mijn zus zoiets zou flikken, dan was ik nog niet klaar met haar. Zijn ze helemaal !#$@!%#.

Of het gedrag weer bijtrekt en hoe je daarmee om moet gaan, zou ik je niet kunnen zeggen. Wel wil ik je heel veel sterkte wensen.
:wink: het is mijn schoonfamilie :wink: als het de mijne was geweest,
was het denk ik nu oorlog :mad:

ik ga me best doen om alles te doen om mijn kleine snerk weer gewoon te krijgen... een gezellige, onstuimige, drukke en lieve Lab!

Arme Guus.... hij schrikt overal van.... en is heel afstandelijk.. :(

Konden ze maar praten... ( af en toe dan hahahah....)
Guus

Dees en Floor schreef:Ach wat sneu nou :( en je had er al zo'n moeite mee hem uit logeren te laten gaan :? Ik zou inderdaad even naar de DA gaan, zeker ook voor je eigen gemoedsrust. Ik hoop dat het met een hoop positieve aandacht en beloning weer goed gaat komen met je manneke.
g

lief van je... morgen rondje DA voor me kleine mannetje....
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Ook als het mijn schoonfamilie was geweest, had ik zo gereageerd. Dat soort gedrag pik ik van niemand. Echt hoor, ik zou flippen. Mijn man trouwens ook :wink:

Wat zegt jouw man er van?
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Plaats reactie