Misschien hebben sommigen het al zien staan in mijn onderschrift, maar we hebben een nieuw meisje in onze roedel: Mees. Mees is teruggekomen bij de fokker omdat ze geen interesse had in dummy's. Bij ons is daar niets van gebleken. Hoewel ze in eerste instantie alleen door ons getraind zou worden en daarna weg zou gaan, pastte ze zo goed bij onze eigen meiden, was ze zo leuk en had ik er al snel een hele sterke band mee. Zo kwam het dat we besloten dat ze mocht blijven. Met trots stel ik jullie dan ook voor aan Mees, oftewel Gameworkers Blackbird
Ik heb de eer haar in real life te hebben ontmoet en wat een ongelooflijk mooi en lief stel blonde meiden heb je!!
Mees boft maar met jou en jij met Mees
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
grappig dat je het zo zegt een aantal jaren geleden hadden wij nog de absolute overtuiging dat een gele lab helemaal niet onze voorkeur had... en nu hebben we er zelfs 2
Maar ja, Mees wist iedereen zo in te pakken...
Een maand geleden kregen we haar om te trainen. Toen er 2 weken terug een potentiele eigenaar zich meldde had ik echt een steen in mijn maag. Pieter vond haar ook erg leuk en na veel wikken en afwegen, een check upje bij een zeer gerenomeerde arts en overleg met de fokker, is afgelopen week de knoop door gehakt. Sinds afgelopen donderdag is ze dan ook echt van ons geworden
Boris Amber Damey schreef:Ik heb de eer haar in real life te hebben ontmoet en wat een ongelooflijk mooi en lief stel blonde meiden heb je!!
Mees boft maar met jou en jij met Mees
dank je wel, vond het leuk om je op zo'n onverwachte plek te treffen Nu heb ik gelijk een gezicht achter een accountnaam hahaha
Volgende maand kom ik weer met Juna, maar ik kan nu al zeggen dat ik een gigantisch verschil heb opgemerkt!!