En toch weet ik wat honden denken...........
-
rimanime
- Speurneus

En toch weet ik wat honden denken...........
Het is zomer en dat betekent vissen met de baas. Lekkers 's-avonds struinen en hopelijk wat vissen vangen. Als Mark zijn visspullen pakt (ze herkennen het) staan er 2 labjes bij de voordeur vol verwachting te kwispelen. De baas zou ons eens vergeten
Gisteravond had mijn man andere plannen. Hij wilde vliegvissen in het Twiske op plaatsen waar geen honden mogen komen (graas gebied). Mark pakt zijn spullen en die 2 blij en staan alweer bij de voordeur klaar voor wat actie...........Totdat Mark ze naar de kamer sturen met de woorden " Nee, jullie kunnen vanavond niet mee, de baas gaat alleen" En mensen geloof me ; Zwaar teleurgesteld, beledigd en met de koppies naar beneden dropen ze af en hoorde ik ze toch echt mopperen "we mogen hier ook nooit wat" 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Ja idd vooral onze Chester als die teleurgesteld werd in zijn ogen dan want hij kwam niets tekort, dan zette hij een blik op en wilde even niets van je weten.
Ze begrijpen echt alles ben ik van overtuigd.
Chester begreep op het laatst ook dat hij heel erg ziek was, wilde alles nog even bekijken en ging gedwee mee naar de dierenarts met een blik in zijn ogen van zo is het goed.
Vredig is hij toen ingeslapen.
We missen hem heel erg zeker nu er een nieuw hondje bijkomt.
Maar Chester begreep echt alles, echt wonderenswaardig!!
Ze begrijpen echt alles ben ik van overtuigd.
Chester begreep op het laatst ook dat hij heel erg ziek was, wilde alles nog even bekijken en ging gedwee mee naar de dierenarts met een blik in zijn ogen van zo is het goed.
Vredig is hij toen ingeslapen.
We missen hem heel erg zeker nu er een nieuw hondje bijkomt.
Maar Chester begreep echt alles, echt wonderenswaardig!!
-
Els
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

Nah is toch ook wat
geen manier vissen zonder labjes
Als ik de sleutels pak gaan ze ook blij naar de deur want wie weet gaan we wel weer mee
maar als ik zeg nee we gaan naar de winkel is het oortjes en staartjes naar beneden en we gaan wel weer op onze plaatsjes 
Als ik de sleutels pak gaan ze ook blij naar de deur want wie weet gaan we wel weer mee

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
ahhhhhh is ook wel zielig toch

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Geweldig!
Ze kunnen inderdaad goed laten blijken wat ze van bepaalde situaties vinden. Dat maakt het soms wel moeilijk...in ieder geval als Max met een ondeugende blik in zijn ogen en kwispelende staart voor mij staat met een frisbee in zijn bek.
Ze kunnen inderdaad goed laten blijken wat ze van bepaalde situaties vinden. Dat maakt het soms wel moeilijk...in ieder geval als Max met een ondeugende blik in zijn ogen en kwispelende staart voor mij staat met een frisbee in zijn bek.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

Ik zie dat wel voor me, ja! Vooral een Action met een regenjasje en zo'n geel zuidwestertje opNino&Toosje schreef:Wil weer door de bochtWil enCo schreef:aah DAT vind ik sneu. Hadden ze niet vermomd meegekund, een zuidwester opzetten en een regenjasje aan?![]()
Zie je het voor je?
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
roef
- Speurneus

én een zakje fishermansfriend mee natuurlijkPandora schreef:Ik zie dat wel voor me, ja! Vooral een Action met een regenjasje en zo'n geel zuidwestertje opNino&Toosje schreef:Wil weer door de bochtWil enCo schreef:aah DAT vind ik sneu. Hadden ze niet vermomd meegekund, een zuidwester opzetten en een regenjasje aan?![]()
Zie je het voor je?