boswandeling vandaag

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

boswandeling vandaag

Ongelezen bericht door Lupos »

Vanmiddag zijn we met de drie boefjes richting Baarn gegaan voor een flinke boswandeling. En dat werd het ook, want we waren verdwaald :oops:
Maar goed, we zijn versleten en wel weer thuis :klasse:

De halve wandeling zie je dit beeld: 3 kontjes :D waarvan Juna haar staart altijd helemaal strak in de lucht steekt
Afbeelding

Fust heeft het allemaal gespot en komt weer even melden
Afbeelding

Jeutje wat is Fust groot! riepen wij
Afbeelding

Nietus, zegt Fust

Afbeelding

Kopfoto's van de meisjes :verliefd1:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Staan de meiden ineens stokstijf bij een boom: beetje blaffen en gek doen... hier waren ze bang voor:Afbeelding

Waterrrrrrrr
Afbeelding

Juna
Afbeelding

Mees
Afbeelding

Aansluitend hebben we lekker geluncht en toen weer naar huis. Het is nu heel stil hier, hoe zou dat komen?
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Wat een prachtige honden, heerlijk zo een wandeling! Wat heeft Mees een super lief koppie, lieve / ondeugende uitstraling :verliefd1:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

wat is fust mooi geworden zeg!! niet dat ze eerst niet mooi was, maar je snapt me wel! echt een mooi beest. De andere dames mogen er ook zijn hoor :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Wat een heerlijke beesten en prachtige foto's 8)
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Wat een heeeeeeerlijk uitzicht :verliefd1: Dan is het stiekem toch niet zo erg om te verdwalen :oops:
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Knappe koppen zeg!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Mooie honden hoor! Die blije koppies :verliefd1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

hele leuke foto's
en die Fust die zich even kleiner maakt :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:wat is fust mooi geworden zeg!! niet dat ze eerst niet mooi was, maar je snapt me wel! echt een mooi beest. De andere dames mogen er ook zijn hoor :)
Fust is inderdaad wel leuk opgedroogd 8) en vooral haar zachte uitstraling vind ik heerlijk :verliefd1:
Toch krijgen we, net als met alle dames, de vraag wat voor ras het is. Vanwege de kleur, maar vooral vanwege het feit dat Fust een Duitse Herder is met een rechte rug en goede heupstand. Volgens vele voorbijgangers is het dan een kruising, want een Duitser met een rechte rug bestaat niet :?
Wij maken ons er allang niet meer druk om. We hebben 3 geweldige rashonden die allen gezegend zijn met gezonde gewrichten, en voor ons heel erg mooi werken alledrie :klasse: en dat uiterlijk... ach lekker belangrijk :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Leuke foto's vooral die kopfoto's zijn goed gelukt! En wat heeft Fust een lange tong zeg :shock: hahah
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Lupos schreef:
sbientje schreef:wat is fust mooi geworden zeg!! niet dat ze eerst niet mooi was, maar je snapt me wel! echt een mooi beest. De andere dames mogen er ook zijn hoor :)
Fust is inderdaad wel leuk opgedroogd 8) en vooral haar zachte uitstraling vind ik heerlijk :verliefd1:
Toch krijgen we, net als met alle dames, de vraag wat voor ras het is. Vanwege de kleur, maar vooral vanwege het feit dat Fust een Duitse Herder is met een rechte rug en goede heupstand. Volgens vele voorbijgangers is het dan een kruising, want een Duitser met een rechte rug bestaat niet :?
Wij maken ons er allang niet meer druk om. We hebben 3 geweldige rashonden die allen gezegend zijn met gezonde gewrichten, en voor ons heel erg mooi werken alledrie :klasse: en dat uiterlijk... ach lekker belangrijk :lol:
ik vind haar uitstraling ook mooi. Ik zie weleens duitse herders (trouwens ook wel mechelaars) die zo'n hele onaangename blik in hun ogen hebben. Echt onbetrouwbaar, vind ik dan (de baasjes vinden dat meestal niet :D). Fust vind ik er juist superbetrouwbaar uitzien!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het zijn alle drie kanjers :verliefd1:
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Leeuw »

Wat een prachtige honden, alle drie! Mooie portretfoto's ook. Ik heb ook nog steeds een zwak voor Duitse Herders, en één met een rechte rug en goede heupen zie je helaas steeds minder. Het is een knapperd! Ons wordt ook altijd gevraagd welk ras Boas is..
Afbeelding
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:ik vind haar uitstraling ook mooi. Ik zie weleens duitse herders (trouwens ook wel mechelaars) die zo'n hele onaangename blik in hun ogen hebben. Echt onbetrouwbaar, vind ik dan (de baasjes vinden dat meestal niet :D). Fust vind ik er juist superbetrouwbaar uitzien!
Dank voor het compliment, wij vinden haar ook een heerlijk karakter :verliefd1: al zijn er nog steeds zat mensen die liever een blokje omgaan als ze Fust zien 8)

@Leeuw: je ziet het wel weer steeds meer hoor, want ook bij de Duitse Herder is er enigszins een stroming die zich bekommerd om meer dan het uiterlijk. Toen wij op zoek gingen naar een Duitser, hebben we dan ook bewust gezocht naar een fokker die de gewrichten hoog in het vaandel had staan. Toen we Fust haar moeder zagen begrepen we waarom: Fusts moeder was prachtig gebouwd en stond keurig op 4 pootjes ipv op 2 voorpoten en aan de achterkant op de hakken :? Gelukkig zijn er daar weer steeds meer van :klasse:
Afbeelding

Plaats reactie