Net bij de dierenarts geweest voor de jaarlijkse prik en controle.
Noah had ook wat kale plekken in zijn vacht dus daar wou ik meteen naar laten kijken.
De arts vond zijn vacht er niet mooi uitzien, behalve de kale plekken vond hij het ook schilferig en hij vond dat Noah ruikt, dat is ook zo ondanks dat hij pas gewassen is.
De arts denkt aan een allergie, aangezien we nu twee maanden Lotgering erbij geven naast Carnibest en hij op Carnibest nooit last had wil hij dat we even met Lotgering stoppen, dat hebben we erbij gegeven omdat ze meer verschillende soorten vlees hebben, maar juist dat is natuurlijk weer het lastige want waar is hij dan allergisch voor?
Even stoppen met Lotgering dan maar.
Het voedsel dat we geven (Carnibest dus) icm met alle voedingssupplementen is wel een goede voeding vind de arts, hij is dus absoluut niet tegen rauw voeren.
We hebben een speciale shampoo meegekregen, daarmee moeten we hem twee keer deze week wassen en dan kijken of het minder is, volgende week moeten we terug, als het dan niet minder is gaat hij wat schilfers afnemen.
Maar nu het punt waar ik heel erg van geschrokken ben.
Noah loopt wat rond in de behandelkamer terwijl wij aan het praten zijn zegt hij ineens (hij weet van de ED die Noah heeft) ik wil je ook aanraden om foto's van Noah zijn heupen te maken, Noah zit niet normaal en staat ook niet goed op zijn achterhand, het lijkt zwak te zijn.
Hij zei ik hoop heel erg dat ik het mis heb maar dit lijkt niet normaal.
Nou die brok kwam al in mijn keel
Hij is bang voor HD
Ik heb heel lang en goed met hem gesproken en hij zei op een gegeven moment tegen mij " Als ik naar Noah kijk dan smelt ik gewoon, hij heeft zo'n lief koppie en dan die oogjes, hij is ook nog ongelooflijk lief maar ik ben bang dat hij een slecht gestel heeft. (dit natuurlijk ook door zijn ed)
Volgende week ga ik weer terug voor foto's (hij neemt contact op met Krooshof) en dan worden er meteen schilfers afgenomen mocht zijn vacht niet beter zijn... dan krijgt hij ook zijn prik dat hebben we nu maar even gelaten.
Ik ga nu weer terug denken, heeft Noah ondanks dit ooit pijn laten zien aan zijn achterkant? maar ik moet je eerlijk zeggen ik heb geen idee, Noah heeft natuurlijk ook zijn ed waardoor hij soms wat moeilijk loopt.
Ik ben er echt even van geschrokken, ga nu op de bank ploffen en maar eens wat eten want dat heb ik ook nog niet gedaan...
Duimen jullie voor ons?