Even opletten!
Geplaatst: 07 jun 2011, 19:56
Het formaat van de foto´s die je plaatst mogen maximaal 640 x 480 zijn. Foto´s die te groot zijn worden verwijderd!
Het gezelligste Labradorforum van Nederland en België!
http://www.labradorforum.nl/