Bram mocht pas laat in de middag showen, maar hij deed het erg goed. Liep mooi mee, stond als een huis, zelfs toen de keurmeester hem goed aan het betasten was. Dit is zijn rapport:
Good size yellow dog with good head en expression. I would prefer a cleaner neck. Good brisket. Correct front and rear angulation. Good loin. Correct topline. Easy mover with high tail carriage.
Hij kreeg zeer goed als kwalificatie. Zelf begrijp ik dat niet, als ik het verslag lees. Misschien met een cleanere neck?? Weet iemand wat hiermee wordt bedoeld
Bram is ten opzichte van de U'tjes in zijn leeftijdscategorie een wat kleinere lab. Voor mij betekent dit dan ook dat ik hem (voorlopig) niet meer ga showen, want groter zal ie niet worden. En in de open klasse zijn de labjes nog forser.
Bij de conditietest kreeg hij een score 3 met een schofthoogte van 54cm en een gewicht van 33kg. Daarbij de opmerking dat hij er Prima uitziet. En dat kunnen we alleen maar beamen
Na de show heeft Bram heerlijk gespeeld en gezwommen met Chester. En volgens mij vond Bram dat het hoogtepunt van de dag