Ga over een paar weken naar zoo zajac (dierenwinkel)
nu zou ik wel graag willen weten wat voor maat/omtrek een pupnekje heeft van een lab?
(9 weken)
maar ook als ze al ouder zijn
6 maanden of een jaar.
natuurlijk ga ik voor de pup tijd verstelbare bandjes kopen maar daar heb je ook al verschillende grotes in.
Wat voor maten heeft een labrador (pup)?
-
Marlyn
- Kleine hondenneus

Wat voor maten heeft een labrador (pup)?
Jazzy (L)
-
Jutta
- Speurneus

Ik heb eerst de goedkoopste halsbandjes gekocht want daar zijn ze binnen de kortste tijd uitgegroeid. Dat heb ik daarna nog 2 keer gedaan en nu heb ik een ander bandje gekocht bij http://www.pawsandpresents.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Is een leuke webwinkel (van mijn vriendin) met heeeeeeele leuke halsbandjes en riemen.
Is een leuke webwinkel (van mijn vriendin) met heeeeeeele leuke halsbandjes en riemen.
bedankt Sharon !
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Voor de eerste tijd heb je een halsbandje van ong. 30 cm lang nodig en 1,5 à 2 cm breed. Het moet natuurlijk wel verstelbaar zijn.
Met die halsband voor als hij 6 maanden is, zou ik maar even wachten tot het zover is. Dat is namelijk van heel veel factoren afhankelijk: hoe groot jouw lab dan is (dat kan heel erg variëren), of het een rustige hond is of een giga trekker, wat er op de cursus wordt geadviseerd, enz.
Hanneke
Met die halsband voor als hij 6 maanden is, zou ik maar even wachten tot het zover is. Dat is namelijk van heel veel factoren afhankelijk: hoe groot jouw lab dan is (dat kan heel erg variëren), of het een rustige hond is of een giga trekker, wat er op de cursus wordt geadviseerd, enz.
Hanneke