Zit nu nogal in spanning i.v.m. het wachten op de uitslag van het pathologisch onderzoek.
Afgelopen woensdag avond ontdekte ik een bult op Kaya d'r achterflank (zo ergens tussen de overgang van zijkant buik net voor haar heup). Meteen de DA gebeld en daar kon ik gelukkig gisterochtend gelijk terecht. Het bultje kan niet bewogen worden. Toen ik de DA woensdagavond belde vroeg ze of kaya goed at e.d, toevallig had ze toen net een halfuur daarvoor overgegeven, iets wat ze eigenlijk nooit doet.
De DA heeft er gister naar gekeken en er wat weefsel uitgehaald om op te sturen naar Utrecht, zodat het door een patholoog beoordeeld kan worden. Er kwam een beetje een smurrie uit (beetje roodachtig zoals ik kon zien), de DA zei dat ze het idee had dat het een cyste was. Eerst had ze het ook over een mogelijke insectenbeet, alleen ze vond dat het bultje diep zat voor een ontsteking.
Nu dus wachten tot na het weekend en duimen op een goede uitslag, want ondanks dat ik mezelf probeer voor te houden dat het vast niets ernstigs is en dat het vast wel goed komt, maak ik me ook wel behoorlijk zorgen
Toevallig zag ik net dat ik vorig jaar precies rond dezelfde tijd een bultje ontdekte, ook toen was het na de enting. Nu alleen een paar dagen later het bultje ontdekt en het verschil is dat vorig jaar het bultje te bewegen was.
Gelukkig veel afspraken staan voor van het weekend, dus hopelijk gaat de tijd een beetje snel.