Pepper is nog steeds niet gezond :(

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Pepper is nog steeds niet gezond :(

Ongelezen bericht door Lausje »

Hallo allemaal Peppers baasje hier.

Ik wil even melden dat dat nog steeds niet echt lekker gaat met Peppertje :(

Afgelopen vrijdagnacht was ze ineens weer aan de diaree (net als toen we haar net hadden en Giardia de oorzaak was ) terwijl alles net zo goed ging.
Zaterrdag ochtend da maar weer gebeld en die zei dat we nog maar even terug moesten naaar Hills I/D vleesvoer en dat het niet direct weer Giardia hoefe te zijn maar misschien nog wat zwakke darmpjes die moeite hadden met het normale voer.

Dus zaterdag ochtend weer I/D opgehaald en begonnen te geven.
gisteravond was haar ontlasting al een stuk beter gelukkig ,maar vannacht was het weer drap :(

Nu bleek Pepper ook vanochtend vroeg tussen de laatste keer dat ze eruit was gewest voor de diaree en dat we opstonden ook nog in haar bench had gespuugd.

Toen ik dat zag begon ze het gelijk op te eten en ik had al ergens gelezen dat dat een goed teken is dus ik heb haar maar haar gang laten gaan.

Nou vanaf dat moment ben ik nog drie keer met haar gaan lopen en continue met haar naar buiten als ze wakker werd (heeft van 7:30 tot 11:30 geslapen daarna even uit eten en weer pitten)
maar mooi geen ontlasting wat best vreemd is als je er vijf keer uit moet s`nachts voor diaree.
Voor de rest was ze wat lusteloos (afgezien van de dolle 15 minuten in de tuin en als ze eten/kong kreeg :)) maar gisteren was een drukke dag voor haar dus ik gaf daar de schuld aan.

Toen ze uit de tuin kwam is ze weer gaan slapen ,maar na een half uurtje werd ze wakker en begon te kokhalzen in de bench en voor ik er was had ze al twee grote brokken onverteerd vleesvoer neergelegd die ze wederom op ging eten.
Ze drinkt in mijn ogen ook slecht en aan braaksel te zien klopt dit aangezien het vrij droog was.
Meteen da maar weer gebeld en ik kon direct komen.
Hij was er ook niet gerust op waarna er een stukje hals werd kaal geschoren en bloed af werd genomen om alles te testen
van lever tot vocht gehalte en alles wat er tussen zit om dingen uit te kunnen sluiten.

Pepper kreeg daarna weer zo`n injectie tegen de misselijkheid ( en dat is zo een rotprik ze jankte het uit arm meisje :cry: )

Ik heb haar naar huis gedragen en nog wat voer met veel water erdoor gegeven.
Ben op de grond gaan zitten en Pepper is vrijwel direct op mn schoot in slaap gevallen enslaapt nu nog steeds door in de bench waar ik haar in heb gelegd.
Terwijl ik dit stukje tik ben ik al drie keer bij haar wezen kijken of alles wel goed gaat...

Bah ik voel me beroerd omdat ik verder niets voor haar kan doen en vind het zo oneerlijk ze is morgen pas 10 weekjes en ze ziet er zo zielig uit... :cry:

Ik wil mn kleine :twisted: terug die op sjouw gaat met mn schoenen en gaten graaft in de tuin :D

Morgenvroeg hebben we als het goed is uitslag van het bloedonderzoek en als er ontlasting komt moet ik die bewaren vor een snap test op Giardia

Het is onze eerste pup en we hebben allebei zoiets van "als het maar goed komt met haar ... "

Het is een wat onsamenhangend en langdradig verhaal geworden maar
ik moest het even van me af schrijven.
Duimen maar voor morgen en dat ze snel opknapt en weer pup mag zijn :)

Björn,Larie en een :bruinpootje: van Pepper
Donja

Ongelezen bericht door Donja »

Sjonge wat enorm vervelend voor jullie en Pepper! Echt super zielig bij zo'n klein hondje... Ik kan me goed voorstellen dat jullie je enorm zorgen maken. ik hoop dat de uitslag morgen meevalt bij de DA... Ik hoor het wel.
Sterkte jullie allemaal!
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Wij :duimen:
Heel veel sterkte en een :groteknuffel: voor Pepper
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Buttymcfly

Ongelezen bericht door Buttymcfly »

Getver zeg wat enorm sneu en vervelend voor jullie allemaal. Heel veel beterschap voor Pepper.
Heb zelf zo'n klein hummeltje hier kan me je gevoel heel goed voorstellen.

Ga voor jullie duimen dat t snel beter wordt en ook over gaat.
Dikke knuffel voor Pepper
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Hey bah, arme pepper:( Hoop dat ze maar gauw opknapt!!
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

Heel veel sterkte en dat Pepper snel mag opknappen
Afbeelding
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Ach arme Pepper. We zullen hier :duimen:
Een :groteknuffel: voor jullie allemaal.
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ze is wakker en heeft weer wat gegeten :) (met heel veel water aangemaakt) en heeft zelfs even met ons gespeeld!
Op dit moment staat ze in tweestrijd

1:slapen->want ik ben zo moe
2:in de keuken bijven stan in de hoop dat vruwtje een pannekoek op[ de grond mikt->want labjes hebben eeuwig honger :D

Ze ziet er iets beter uit en we geven haar extra veel :groteknuffel:
zodat ze maar snel beter mag worden! :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

Bedankt voor de harten onder de riem,we houden jullie op de hoogte!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Wel heel sneu dat jullie zo met de hond aan het sukkelen zijn. Hopelijk knapt ze snel weer op. Weet je toevallig hoe het met de rest van het nest gaat?
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Nino&Toosje schreef:Wel heel sneu dat jullie zo met de hond aan het sukkelen zijn. Hopelijk knapt ze snel weer op. Weet je toevallig hoe het met de rest van het nest gaat?
Nee, geen idee hoe het daarmee gaat. Ik heb het nog niet aangedurfd om die mensen van het nestje te bellen. Ze weten ervan en hebben niet de moeite genomen om nog even terug te bellen oid. :evil:

Verder kijk ik wel regelmatig op internet of ik iemand zie met soortgelijke verhalen wat wellicht ook uit dit nest kan komen, maar tot nog toe ben ik de enige die actief is op een forum.

We willen nog wel even bellen met de dierenarts die ze gezond heeft verklaard om te kijken of ze nog meer vragen hebben gehad uit dit nest.
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Sterkte en hou die kleine goed in de gaten!
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Ach arm Peppertje!
Ik kan me goed voorstellen dat je je ongerust maakt. Zo'n klein ding hoort spullen stuk te maken en clownstreken uit te halen.
Maar het komt vast weer helemaal goed!
Er wordt goed voor haar gezorgd!
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Wat zielig Larie, voor die kleine. En voor jullie natuurlijk ook heel naar.

Zo'n klein hummeltje en dan zo ziek.
Maar nu heeft ze gelukkig lekker even geslapen en hopelijk houdt ze haar eten nu wel binnen.

Morgen die uitslag van het bloed. Ik duim voor je dat het goed nieuws is, maar dat zal vast wel. Maak je niet al teveel zorgen. Zo'n kleintje heeft snel wat en het is alleen maar goed als het lichaam dat wegwerkt door spugen of diaree. Hoe eerder eventuele ziektekiemen weg zijn.
Natuurlijk wel opletten dat het niet te lang duurt en dat ze voldoende vocht binnen krijgt en houdt.

Sterkte :wohoo:
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Heel veel beterschap met pepper 8)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Zo sneu dat Pepper steeds maar zo ziek is.
Hopelijk brengen de bloeduitslagen meer duidelijkheid.
Sterkte en beterschap.
Plaats reactie