Ik wil even melden dat dat nog steeds niet echt lekker gaat met Peppertje
Afgelopen vrijdagnacht was ze ineens weer aan de diaree (net als toen we haar net hadden en Giardia de oorzaak was ) terwijl alles net zo goed ging.
Zaterrdag ochtend da maar weer gebeld en die zei dat we nog maar even terug moesten naaar Hills I/D vleesvoer en dat het niet direct weer Giardia hoefe te zijn maar misschien nog wat zwakke darmpjes die moeite hadden met het normale voer.
Dus zaterdag ochtend weer I/D opgehaald en begonnen te geven.
gisteravond was haar ontlasting al een stuk beter gelukkig ,maar vannacht was het weer drap
Nu bleek Pepper ook vanochtend vroeg tussen de laatste keer dat ze eruit was gewest voor de diaree en dat we opstonden ook nog in haar bench had gespuugd.
Toen ik dat zag begon ze het gelijk op te eten en ik had al ergens gelezen dat dat een goed teken is dus ik heb haar maar haar gang laten gaan.
Nou vanaf dat moment ben ik nog drie keer met haar gaan lopen en continue met haar naar buiten als ze wakker werd (heeft van 7:30 tot 11:30 geslapen daarna even uit eten en weer pitten)
maar mooi geen ontlasting wat best vreemd is als je er vijf keer uit moet s`nachts voor diaree.
Voor de rest was ze wat lusteloos (afgezien van de dolle 15 minuten in de tuin en als ze eten/kong kreeg
Toen ze uit de tuin kwam is ze weer gaan slapen ,maar na een half uurtje werd ze wakker en begon te kokhalzen in de bench en voor ik er was had ze al twee grote brokken onverteerd vleesvoer neergelegd die ze wederom op ging eten.
Ze drinkt in mijn ogen ook slecht en aan braaksel te zien klopt dit aangezien het vrij droog was.
Meteen da maar weer gebeld en ik kon direct komen.
Hij was er ook niet gerust op waarna er een stukje hals werd kaal geschoren en bloed af werd genomen om alles te testen
van lever tot vocht gehalte en alles wat er tussen zit om dingen uit te kunnen sluiten.
Pepper kreeg daarna weer zo`n injectie tegen de misselijkheid ( en dat is zo een rotprik ze jankte het uit arm meisje
Ik heb haar naar huis gedragen en nog wat voer met veel water erdoor gegeven.
Ben op de grond gaan zitten en Pepper is vrijwel direct op mn schoot in slaap gevallen enslaapt nu nog steeds door in de bench waar ik haar in heb gelegd.
Terwijl ik dit stukje tik ben ik al drie keer bij haar wezen kijken of alles wel goed gaat...
Bah ik voel me beroerd omdat ik verder niets voor haar kan doen en vind het zo oneerlijk ze is morgen pas 10 weekjes en ze ziet er zo zielig uit...
Ik wil mn kleine
Morgenvroeg hebben we als het goed is uitslag van het bloedonderzoek en als er ontlasting komt moet ik die bewaren vor een snap test op Giardia
Het is onze eerste pup en we hebben allebei zoiets van "als het maar goed komt met haar ... "
Het is een wat onsamenhangend en langdradig verhaal geworden maar
ik moest het even van me af schrijven.
Duimen maar voor morgen en dat ze snel opknapt en weer pup mag zijn
Björn,Larie en een