Het pretpakket van Max: een halve haan

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Het pretpakket van Max: een halve haan

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wat vind ik het toch heerlijk om Max te verwennen met lekkere snackjes, voer en speelgoed! Zo nu en dan bestellen wij bij Zooplus, omdat ze een groot assortiment hebben en je vaak lekkere snackjes vindt die niet in de winkel verkrijgbaar zijn. Deze keer heb ik het pretpakket voor Max samengesteld en ik verheugde mij heel erg om dit open te maken toen het aankwam :) . Roy en Max stonden naast mij en Max kon zijn enthousiasme niet bedwingen en maakte vreugdesprongetjes :D . Toen ik het pakket openmaakte viel mij al direct op dat een aantal producten kleiner was dan ik in gedachten had gehad :shock: , dat was natuurlijk een anticlimax omdat ik had verwacht enorme kauwrollen te krijgen (zo zagen zij uit op de foto) en het moest doen met rolletjes van 10 cm :oops: :shock: De schoenen vielen mij pas echt uit toen ik de bestelde haan van Max uit de doos pakte... Ik dacht dat de haan hetzelfde formaat zou hebben als de oude haan, die inmiddels kapot was....Uit de doos kwam een innieminie haan tevoorschijn....zo'n van het formaat geschikt voor een chihuahua of tekkel :shock: :lol: :lol: Jullie kunnen mijn verbijstering waarschijnlijk voorstellen.... Opeens snapte ik waarom die haan zo goedkoop was... Uiteraard heb ik ook de bon nagekeken, maar er bleek geen fout gemaakt te zijn. Max stond inmiddels al 5 minuten de steigeren naast de doos en toen hij de haan zag, kon hij helemaal zijn ongeduld niet meer bedwingen...Wij hebben besloten om de haan niet te ruilen, maar aan Max te geven. Wij hebben in een breuk gelegen toen wij Max met die haan zagen.... :lol: Het beeld klopte gewoon niet.... :D Ik zeg tegen Roy: nu zal Max wel liever hebben dat wij de lamellen dicht houden, want hij zal zich wel schamen met die kleine haan :wink: . Maar nee, Max zich schamen voor die kleine haan....now way. Hij is hartstikke trots :D 8) Hij loopt de hele dag met dat ding te zeulen en maakt hele piepconcerten :D . Soms betrappen wij hem als hij met zijn haan in slaap is gevallen :verliefd1: Als wij het 's morgens hem begroeten of thuiskomen van ons werk, pakt Max zijn haan en komt hij de haan laten zien. Hij vindt dat ding geweldig! Ook als bezoek komt, wordt de haan geshowed en moet iedereen dat ding goedkeuren. Hij is ontzettend trots als iedereen vervolgens zegt dat hij een hele mooie haan heeft gekregen :verliefd1: :D Als hij naar buiten kijkt, doet hij dit met de haan in zijn bek... Het is nog net niet dat hij de haan meeneemt als wij gaan wandelen of joggen :wink:
Bovenstaande situatie vond ik leuk om op te schrijven op het forum, omdat het lollig is. Ik vind het daarnaast ook ontroerend, de reactie van Max. Zo puur, trouw en onschuldig. Zo immens tevreden met een veel te kleine haan gewoon omdat hij hem van ons gekregen heeft :verliefd1: Het is voor mij iets waar ik heel erg van kan genieten..
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

ps. Hij heeft niet alleen die haan als speelgoed, maar het is zijn laatst gekregen speeltje van ons :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

een halve haan

Ongelezen bericht door Lotte »

Leuk dat max zo blij is met zijn speeltje. alleen wil ik je even waarschuwen: Ik weet natuurlijk niet hoe groot dat ding nu is maar afgelopen week hoorde ik op de training dat er een hond met spoed geopereerd moest worden omdat hij per ongeluk tijdens het spelen een te klein speelbeestje had doorgeslikt. Kijk dus even goed of dit met dit ding ook mogelijk is.

Groet Bea
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Mooi omschreven en heel herkenbaar!
Foto?... :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Wat een leuk verhaaltje :verliefd1: herkenbaar :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

FOTO!! :D

Haha geweldig zeg dat hij er zo blij mee is :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D Max toch... wat een stel sufferds bij Zooplus

Maar Keo vindt de kleinste speeltjes vaak ook het leukst, die passen zo lekker in zijn bekkie :)

Wel opletten inderdaad en niet doorslikken!!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
corry

Ongelezen bericht door corry »

ja fotoooooo hahahaah
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Geweldig... zie het al voor me!!!
Groote hond...
kleine Haan :lol: :lol: :lol:
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Hhii, leuk verhaal. Ik ben uiteraard ook voor de foto :wink:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ha ha, leuk verhaal. Maar je projecteert wel heel veel menselijke gevoelens op Max geloof ik.
De eerste hond die zich schaamt voor iets wat hij krijgt om mee te spelen moet nog geboren worden denk ik!! :D
Een foto zou inderdaad wel heel leuk zijn!
HomePetsLove

Ongelezen bericht door HomePetsLove »

hihi leuk verhaal, ja dat ken ik hadden wij ook toen Bella klein was precies andersom.
We hadden een speeltje besteld en opgehaald in de winkel maar die bleek ZO groot te zijn dat ze hem toen niet eens in haar bek kon pakken.
Ze werd er knettergek van, en maar proberen uiteindelijk heeft ze op die mnaier er maar een beetje mee ''gevoetbald'' :lol:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Als hij het haantje maar niet inslikt............... :twisted:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

royenmarjolein schreef:maar het is zijn laatst gekregen speeltje van ons :)
huh???
En waarom is dit het laatste speeltje dan? Omdat hij dan 'te groot' is voor een speeltje ofzo?
Mijn meiden van 8 en 11 krijgen nog regelmatig een nieuw speeltje hoor 8)
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Boris Amber Damey schreef:
royenmarjolein schreef:maar het is zijn laatst gekregen speeltje van ons :)
huh???
En waarom is dit het laatste speeltje dan? Omdat hij dan 'te groot' is voor een speeltje ofzo?
Mijn meiden van 8 en 11 krijgen nog regelmatig een nieuw speeltje hoor 8)
Ik denk meer dat ze bedoeld dat dit het nieuwste speeltje op dit moment is, niet dat hij niks meer krijgt :wink:

Leuk verhaaltje :lol: door de omschrijving krijg je echt een beeld van de gezichten die jullie hadden op dat moment en een beeld van de haan :D
Plaats reactie