Iris was meegegaan voor de support en heeft dit ook waargemaakt.
Toen Robin haar slaapspuitje had gekregen kroop Iris dicht tegen haar aan alsof ze wou zeggen ga maar lekker slapen ik let wel op dat er niets gebeurd.
Ik heb Robin toen op de operatietafel mogen leggen alwaar ze werd aangesloten op de gas-anestesie en haar hartritme werd ook in de gaten gehouden.Ze werd geschoren en met jodium in gezeept,waarna Iris en ik zijn vertrokken omdat de rest steriel moest blijven.
Rond half 12 kreeg ik de kriebels en ben naar de praktijk gereden,daar aangekomen werd mij verteld dat ik niet moest schrikken van de wond.
Het is een hele ritssluiting geworden,ze heeft zeker 20 hechtingen erin zitten.
Maar het goede nieuws was ik kon haar mee naar huis toe nemen.
Het verwijderde matriaal word opgestuurd naar Utrecht,dus dat is nog steeds spannend omdat ik niet weet welke graad het is maar de D.A had er de volste vertrouwen in dat het goed zou komen.
Ze is nu nog wat sloom maar wel goed bij,ook laat ze af en toe wat urine lopen,maar dat kan nog van de narcose komen.
Over 10 dagen moeten we terug om de hechtingen eruit te laten halen.
Ook hebben we een nazorgplan meegekregen,pijnstillers en anti-biotica voor de zekerheid.
Vanavond blijf ik bij haar beneden slapen,zodat ze niet traploopt om bij mij te zijn.