Nieuwe site NLV in de lucht

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nieuwe site NLV in de lucht

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Hij was al even voor klein publiek in de lucht, maar nu staat het ook op de oude site vermeld, dus kan iedereen er een kijkje nemen: de nieuwe site van de NLV. Ik vind het een giga verbetering :D
Ik weet niet of de link mag, anders gewoon even op de oude site kijken, daar staat een link. http://www.nlv.nu" onclick="window.open(this.href);return false;

Hanneke
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Inderdaad een hele mooie site geworden.Ook het nieuwe logo is prachtig.De site is nu veel overzichterlijker.Fijn ook dat er meer info op te vinden is zoals over gedrag enz.Goede site!! :klasse:
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Hele verbetering :klasse: ik mis alleen nog de ziekmeldingen/overleden honden en de gezondheidslijsten. Of ik kijk er overheen (dus niet goed te vinden) of ze staan er niet op. Verder: top!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Ziekmeldingen / overleden honden staan volgens mij ook niet op de oude site, of ik moet het mis hebben :) De gezondheidsuitslagen heb ik na enig zoeken onder Uitslagen gevonden. Misschien niet zo´n handige plek, bij Uitslagen denk je eerder aan jacht, show e.d. en niet aan gezondheid. Misschien kan dit nog veranderen, als meerdere leden hier een opmerking over maken. Er staat denk ik wel een mogelijkheid op om de webmaster iets door te geven. En er zullen vast wel meer kinderziektes zijn :)

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Laboriginals schreef:Ziekmeldingen / overleden honden staan volgens mij ook niet op de oude site, of ik moet het mis hebben :) De gezondheidsuitslagen heb ik na enig zoeken onder Uitslagen gevonden. Misschien niet zo´n handige plek, bij Uitslagen denk je eerder aan jacht, show e.d. en niet aan gezondheid. Misschien kan dit nog veranderen, als meerdere leden hier een opmerking over maken. Er staat denk ik wel een mogelijkheid op om de webmaster iets door te geven. En er zullen vast wel meer kinderziektes zijn :)

Hanneke
In de LP van februari stond destijds dat gezondheidsuitslagen in de toekomst alleen op website gepubliceerd worden evenals ziekmeldingen. Alleen overleden honden krijgen nog steeds een speciale plek in de LP ter nagedachtenis zeg maar. Nakomelingenlijst heb ik wel gevonden, top dat er nu meer openheid is :klasse:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Hihi, had hem al eerder gevonden via wat linkjes :D . Maar hij is zeker verbeterd!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

ik had hem ook al bezocht. idd een verbetering.
alleen vind ik geen echte showuitslagen zoals we dat gewed waren in de lp,
met het keurverslag erbij, jammer maar wie weet gaat dat nog komen
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Lupos schreef:Hele verbetering :klasse: ik mis alleen nog de ziekmeldingen/overleden honden en de gezondheidslijsten. Of ik kijk er overheen (dus niet goed te vinden) of ze staan er niet op. Verder: top!
Ziekmeldingen/overleden honden staat onder het kopje Ras & Gezondheid.
De HD en ED uitslagen staan onder het kopje Uitslagen. :wink:

Ik zou het bij elkaar zetten, maar voor de rest ziet het er netjes uit. Alleen tikfoutje onderaan de pagina verbeteren.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

idd heel netjes en overzichtelijk
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Bedankt. Ik heb de link bij mijn favorieten gezet en ga vanavond even lekker rondsnuffelen :applaus:
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Ik had hem al ontdekt, maar 't ziet er allemaal geweldig uit!
En 'k heb weer wat geleerd; de Belgische ooguitslagen zijn tot nader order niet meer geldig in Nederland. :(
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Debora schreef:
Lupos schreef:Hele verbetering :klasse: ik mis alleen nog de ziekmeldingen/overleden honden en de gezondheidslijsten. Of ik kijk er overheen (dus niet goed te vinden) of ze staan er niet op. Verder: top!
Ziekmeldingen/overleden honden staat onder het kopje Ras & Gezondheid.
De HD en ED uitslagen staan onder het kopje Uitslagen. :wink:
.
Ik zie alleen meldingsformulieren, geen ziekmeldingen :confused:
Afbeelding

Plaats reactie