Hij was al even voor klein publiek in de lucht, maar nu staat het ook op de oude site vermeld, dus kan iedereen er een kijkje nemen: de nieuwe site van de NLV. Ik vind het een giga verbetering
Ik weet niet of de link mag, anders gewoon even op de oude site kijken, daar staat een link. http://www.nlv.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad een hele mooie site geworden.Ook het nieuwe logo is prachtig.De site is nu veel overzichterlijker.Fijn ook dat er meer info op te vinden is zoals over gedrag enz.Goede site!!
Hele verbetering ik mis alleen nog de ziekmeldingen/overleden honden en de gezondheidslijsten. Of ik kijk er overheen (dus niet goed te vinden) of ze staan er niet op. Verder: top!
Ziekmeldingen / overleden honden staan volgens mij ook niet op de oude site, of ik moet het mis hebben De gezondheidsuitslagen heb ik na enig zoeken onder Uitslagen gevonden. Misschien niet zo´n handige plek, bij Uitslagen denk je eerder aan jacht, show e.d. en niet aan gezondheid. Misschien kan dit nog veranderen, als meerdere leden hier een opmerking over maken. Er staat denk ik wel een mogelijkheid op om de webmaster iets door te geven. En er zullen vast wel meer kinderziektes zijn
Laboriginals schreef:Ziekmeldingen / overleden honden staan volgens mij ook niet op de oude site, of ik moet het mis hebben De gezondheidsuitslagen heb ik na enig zoeken onder Uitslagen gevonden. Misschien niet zo´n handige plek, bij Uitslagen denk je eerder aan jacht, show e.d. en niet aan gezondheid. Misschien kan dit nog veranderen, als meerdere leden hier een opmerking over maken. Er staat denk ik wel een mogelijkheid op om de webmaster iets door te geven. En er zullen vast wel meer kinderziektes zijn
Hanneke
In de LP van februari stond destijds dat gezondheidsuitslagen in de toekomst alleen op website gepubliceerd worden evenals ziekmeldingen. Alleen overleden honden krijgen nog steeds een speciale plek in de LP ter nagedachtenis zeg maar. Nakomelingenlijst heb ik wel gevonden, top dat er nu meer openheid is
ik had hem ook al bezocht. idd een verbetering.
alleen vind ik geen echte showuitslagen zoals we dat gewed waren in de lp,
met het keurverslag erbij, jammer maar wie weet gaat dat nog komen
Lupos schreef:Hele verbetering ik mis alleen nog de ziekmeldingen/overleden honden en de gezondheidslijsten. Of ik kijk er overheen (dus niet goed te vinden) of ze staan er niet op. Verder: top!
Ziekmeldingen/overleden honden staat onder het kopje Ras & Gezondheid.
De HD en ED uitslagen staan onder het kopje Uitslagen.
Ik zou het bij elkaar zetten, maar voor de rest ziet het er netjes uit. Alleen tikfoutje onderaan de pagina verbeteren.
Ik had hem al ontdekt, maar 't ziet er allemaal geweldig uit!
En 'k heb weer wat geleerd; de Belgische ooguitslagen zijn tot nader order niet meer geldig in Nederland.
Quan en Rumi Caillou en Roeba Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Lupos schreef:Hele verbetering ik mis alleen nog de ziekmeldingen/overleden honden en de gezondheidslijsten. Of ik kijk er overheen (dus niet goed te vinden) of ze staan er niet op. Verder: top!
Ziekmeldingen/overleden honden staat onder het kopje Ras & Gezondheid.
De HD en ED uitslagen staan onder het kopje Uitslagen.
.
Ik zie alleen meldingsformulieren, geen ziekmeldingen