Tara weer diarree
-
Donja
Tara weer diarree
Van donderdag op vrijdag nacht was het hier weer pet... 'snachts blafte Tara 1x wat ze normaal nooit doet.. Ik kijken..zat de hele bench onder de diarree. Arme meid had weer sproeipoep. In de ochtend nog een keer en dus maar de dierenarts gebeld. Ze kreeg weer een drankje en speciaal voer. We mochten haar maar 20 brokjes per keer geven. Dit had gelijk resultaat... 'Savonds had ze een mooie harde drol. De volgende dag ook weer. Wij hebben haar dus maar weer wat meer brokjes gegeven. We hadden dit waarschijnlijk nog niet moeten doen want vanmorgen lag weer de hele bench onder. Ze is weer veel aan het slapen.. Bah ik maak me zo zorgen om haar. Volgens de dierenarts heeft ze waarschijnlijk wat verkeerds gegeten.. Ze nee vorige week inderdaad een hap paardenpoep naar binnen gewerkt. Ik dacht eerst aan misschien weer besmetting van giardia maar die lucht herken ik uit duizenden en daar ruikt het nu niet naar. Ik hoop dat ze vandaag weer wat opknapt.. Ze is wel vrolijk en wil ook graag eten. Zou ik haar ook gekookte kip mogen geven?
-
Dinie
- Speurneus

-
Donja
Of dat paard ontwormt was weet ik niet.. Vind alleen dat er maar een regel moet komen dat paardenpoep ook in zakjes opgeruimd moet worden, net als hondenpoep haha. Net weer even met Tara naar buiten gegaan. Ze heeftf sinds vanmorgen niet meer gepoept maar ze mag ook niet veel eten dus er zit maar weinig in het lijfje. Ze is wel weer wat fitter en wilde ook lekker spelen.
-
Donja