Maar ben wel blij dat we morgen gaan, dan weten we daarna hopelijk wel waar we aan toe zijn. Want die onzekerheid is ook niks..
Mankheid Pien
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Mankheid Pien
Morgen is het dan zover, weer terug naar dr. Krooshof om te laten kijken naar Pien haar voorpoot en hoogstwaarschijnlijk ook foto's te laten maken. Hoop zo dat er niks engs uit komt..
Nu gaat het eindelijk weer helemaal goed met haar knie (waar ze in april aan geopereerd is), moet er niet aan denken dat er nu weer iets gevonden wordt!
Maar ben wel blij dat we morgen gaan, dan weten we daarna hopelijk wel waar we aan toe zijn. Want die onzekerheid is ook niks..
-
sharon66057
- Speurneus

- miranda
- Hele grote hondenneus

Pien,heel veel sterkte!!
Hopelijk is het niet ernstig.
Wij duimen voor jullie.
Hopelijk is het niet ernstig.
Wij duimen voor jullie.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Ze heeft het al wel een tijdje, maar eerst dachten we dat het uitstraling was van haar knie. De laatste keer dat we bij Krooshof waren hebben we het aangegeven en heeft ze extra goed haar ellebogen gevoeld en gekeken, zij dacht toen zelf dat het groeipijn was. Dat vond ik wel wat vreemd, omdat ze toen immers al 1,5 jaar was.. Maar goed, nu zien we het toch wel regelmatig en vandaar ook dat ik weer contact heb opgenomen met krooshof omdat het gewoon niet goed is natuurlijk. Morgen dus langs, waarschijnlijk foto's maken en hopen op een goede uitslag.. Net nu haar knie helemaal weer goed is hoop ik echt niet dat er nu iets met haar elleborgen/schouder aan de hand is!Boukje schreef:Ach jee Jolien. Mankt ze al lang met haar voorpoot?
Sterkte morgen hoor, hoop dat je duidelijkheid krijgt wat er speelt.
Beterschaps knuff voor Pien.
-
Boukje
- Hele grote hondenneus

Tja... groeipijn met 1,5 jaar.... Zou ik ook niet meteen aan denken.jolien schreef:Ze heeft het al wel een tijdje, maar eerst dachten we dat het uitstraling was van haar knie. De laatste keer dat we bij Krooshof waren hebben we het aangegeven en heeft ze extra goed haar ellebogen gevoeld en gekeken, zij dacht toen zelf dat het groeipijn was. Dat vond ik wel wat vreemd, omdat ze toen immers al 1,5 jaar was.. Maar goed, nu zien we het toch wel regelmatig en vandaar ook dat ik weer contact heb opgenomen met krooshof omdat het gewoon niet goed is natuurlijk. Morgen dus langs, waarschijnlijk foto's maken en hopen op een goede uitslag.. Net nu haar knie helemaal weer goed is hoop ik echt niet dat er nu iets met haar elleborgen/schouder aan de hand is!Boukje schreef:Ach jee Jolien. Mankt ze al lang met haar voorpoot?
Sterkte morgen hoor, hoop dat je duidelijkheid krijgt wat er speelt.
Beterschaps knuff voor Pien.
Sterkte nogmaals. De duimen draaien hier hoor
-
Terra5
- Speurneus

Ach jeetje.. Arme Pien 
Terra kreeg bij de revalidatie van haar knie ook last van haar voorpoten, overbelasting van een pees en dat kan best een hele tijd duren voordat dat rustig is.. Zelfs nadat de knie al weer helemaal goed gaat.
Veel sterkte vandaag! De duimen draaien
Terra kreeg bij de revalidatie van haar knie ook last van haar voorpoten, overbelasting van een pees en dat kan best een hele tijd duren voordat dat rustig is.. Zelfs nadat de knie al weer helemaal goed gaat.
Veel sterkte vandaag! De duimen draaien
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory